uuslestadiolaisilla?(jos ei kysymyksessä ole uusheräys)
onko jo oma puhujakin...
3
818
Vastaukset
- ul Puhveli
Puhuja? Eikö se riitä että esiinnymme tällä palstalla? Kerrotko tarkemmin, niin hankimme sellaisenkin. Kiitos jo etukäteen.
- UL Bertil
Olen kyllä miettinyt asiaa ja minulla olisi ehdotus!! Yritysmaailmassakin mainetta konsulttina niittänyt Jari Sarasvuo olisi kova sana. Katsokaapa vaikka linkin takana oleva doku:
http://www.forumlehdet.fi/METSATEEMA/jari.htm
Mitä mieltä olette veljet ja sisaret? Lähestymmekö Jaria ehdotuksella puhujan paikasta?
Tietenkin Jarin tulisi silloin tehdä työnsä ilmaiseksi, johan Raamatussa lukee ettei puhujan pidä palkkaa pyytämän.- miguel
Kyllä olis jollekkin rohkealle nyt paikka auki. Hän saisi nimensäkin elämänkirjan lisäksi maallisiin arkistoihin ja mediaan. Muistetaampa vaikka "Kososlaisia", "Sillanpääläisiä". Nämä seurakunnat on nimetty paimenensa mukaan. Että ei muuta kuin joku aukaisee pelin ja tunnustautuu ensimmäiseksi UL-puhujaveljeksi. Minä tuun niihin ekaseuroihin varppina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784