Korvien putkitus paikallispuudutuksessa

Huolestunut äiti

Elikkäs oisko kokemuksia n.6kk ikäisten vauvojen korvien putkituksista?itselläni 6kk tytär jolta paikallispuudutuksessa putkitetaan korvat heinäkuunalussa,ja äitiä melkoisasti hirvittää kyseinen toimenpide.

3

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öylätti.

Ei omakohtaista kokemusta, mutta siskoni kahdelle lapselle putkitus on kyllä tehty nukutuksessa. Putkitushetkellä eka oli alle vuoden, toinen puoltoista vuotta. Nämä toimenpiteet mennyt hyvin, mutta ihmetyttää kyllä tuo jos sinun pienokaiselle tämä tehdään paikallispuudutuksessa, kun olen kuullut että lapset operoitaisiin aina nukutuksessa... näin minulle ainakin sanottiin kun oman pojan leikkaus oli mutta tämä leikkaus koski aivan muuta paikkaa.

• kovinerikoista

En ole ikinä kuullutkaan, että putkituksia oltaisi tehty paikallispuudutuksessa. Oman tyttäreni (3 v.) korvat on putkitettu ensimmäisen kerran noin vuoden iässä ja seuraavat 4 kertaa aina nukutuksessa.

Tehdäänkö toimenpide yksityisellä?

• Huolestunut äiti

Elikkäs tänä aamun tarkoitus tosiaan oli paikallispuudutuksessa laittaa pienokaiselle putket Länsi-Pohjan keskussairaalassa,mutta eihän siitä mitään tullut.Eihän edes nuin pientä saa pidettyä täysin liikkumattomana että kyseinen toimenpide saataisiin tehtyä.Aika siirrettiin syksyyn koska odotetaan että painoa tulisi muutama kilo lisää jotta anestesialääkärit alkavat nukuttamaan.MElkoisesti hirvittää kyllä tuleva nukutuskin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1750
    2. Miltä ne katseet tuntui?

😇
      Ikävä
      105
      1225
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1091
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      999
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      54
      900
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      900
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      868
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      73
      757
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      739
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      739
    Aihe