Olen kuollut.

huhheijaa.

Näin erittäin omituisen ja pelottavan unen tässä vähän aikaa sitten.
Herään ja olen hämärässä huoneessa, makaamassa leikkauspöydällä. Minulla on letku oikeassa kädessäni. Käännän katseeni sitä kohti ja näen letkussa jotain omituista. Pian tajuan syyn; letkun sisällä on pelkkää ilmaa. Sen sisällä ei ole mitään. Säikähdän ja nousen puoli-istuvaan asentoon.
Noustuani tajuan että myös vasemmassa kädessäni on letku. Näen siinä ruosteen värin, mutta muuten sen sisällä ei ole mitään. Seuraan katseellani letkua ja näen että se jatkuu sängyn viereen lattialle. Se päättyy suureen astiaan joka on täynnä jotan tummanpunaista. Se on minun vertani. Minut on vuodatettu kuiviin, sisälläni ei ole enää verta. Astian vieressä on laite joka näyttää pelkkää viivaa, sydämeni ei lyö.
uni loppui siihen kun tajusin olevani kuollut, mutta en voinut käsittää miksi pystyin liikkumaan, nousemaan leikkauspöydältä.

3

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yuippo

No se on unta, mutta välillä, tämä on jo tapahtunut monelle kaverille, en tiedä miksi, mutta voi nähdä unessa tulevaisuutta pätkän, eli pari sekuntia, itselle käy välillä, kun se sitten oikeassa elämässä tapahtuukin niin alan miettimään että onpas tuttu paikka, ja muistan uneni. Toivottavasti tuo ei ole sitten tulevaisuuttas..

• jk

ninkö

• Isodora

Onko rakkaus loppumassa, eli tunnet ettei sydämesi enää lyö jollekin ihmiselle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe