Käynnistyksenesto päälle

Käynnistyksenesto

Jätin Meseni (CLK vm. 2004) yöksi avaimen virtalukkoon ja aamulla ei auto käynnistynyt. Kaikki valot syttyy kyllä mittaritauluun, mutta avaimesta ei tapahdu yhtään mitään. Ei edes naksahda startti. useaan kertaan kokeiltu, avain poistaen, akkukin tunniksi irrottaen. Akku on täynnä. Veho ei suostu poistamaan käynnistyksen/ajonestoa lainkaan. Tilanne on vakava ja tarvin apua. Voisiko joku ystävällisesti neuvoa vian paikallistamisessa? Vielä parempi jos joku voisi kytkeä pois koko käynnistykseneston/varashälytinjärjestelmän.

6

8196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilaa hinuri. Ja kerro osoitteeksi Veho. (ei paljon vaihtoehtoja ja maksaa) MB merkkihuollossa töissä... Käynnistyksenestoa ei kytketä pois päältä...!!!!! Auton avaimen paikka ei ole virtalukossa, jos autoa ei käytetä. Miksiköhän autoissa on hälyt ja k.esto (myös käyttöohjeet)?? Autossa ei ole todennäköisesti vikaa. Vika on käyttäjässä. Vaiha kuitenkin se patteri avaimeen. :) Se juttelee koko ajan auton kanssa ollessaan omalla paikallaan...... Tsiuh!

• kyllä lähtee

käytä ovia lukkassa jos avaimessa virtaa

• Käynnistäjä

Mistä tiedät käynnistykseneston olevan päällä? Mistä tiedät akun olevan täynnä? Jostain vain päätteelet ilman mitään ymmmärrystä tai faktaa? Lataa se edes puolilleen, niin auto käynnistyy.

• kakkosakku

Käyntiin lähti minulla kun vaihdettiin uusi "varaakku", ei käyttöakkua. Tämä akku liittyy jotenkin juuri näihin "estojärjestelmiin". Minun MB:ä akku sijaitsi rintapellin verhouksen takana. Vaihtotyön voi tehdä itse.

Huom! tämä toimi ainakin minun autossani.

• CDI203

On paljonkin muita vaihto ehtoja kuin veho
        kokeile mitä vinkejä onkelmaan/korjaamoista saat mersuforum.net tai mese.fi
        sivuilta,
        nim kakkosakun maintsema varaakku littyy littyy SBC jarruihin jos on saman mallinen auto tai saman ikäinen E malli
        tämän ikäinen auto ei tarvitse sitä patteria avimessa muuhun kuin ovien auokomiseen

• Ei Neuvota

Eipä kannata neuvoa käynnistykseneston poistamisesta koska näinhän "luvattomat käyttäjät" = varkaat saavat auton vietyä milloin vain, kuka lienee tämä kyselijä???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      36
      3326
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1646
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      1001
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      989
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      963
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      948
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      860
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      813
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      803
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      729
    Aihe