Olen ollut muutamia kertoja Tuustaipaleen kuntotumiskeskuksessa. En ole päässyt yrityksistäni huolimatta eroon päihteistä (alkoholi lääkkeet). Nyt mielessä on käynyt mennä kuukaudeksi Ridasjärven hoitolaitokseen. Onko tästä paikasta millaisia kokemuksia? Pereustuuko hoito siellä Minnesota -hoitomalliin vai ihan jotain muuta? Kiitos asiallisista vastauksista.
Kuntoutumiskeskukset
3
119
Vastaukset
- Es.overdose
Jumalauta!!! Tuolla on sosiaalipedagogista hevostoimintaa. Mä haluun tonne. Olisko siellä tallityttöjä♥
- ES.overdose
Tuustaipaleella on aivan vitun loistava rantasauna! Henkilökunta mukavaa pääosin. Ruoka on hyvää paitti aamiainen on aika ankea. Itse ruokasali ankea ja hyvin laitosmainen. En tajuu miksi ei voi tehdä pieniä juttuja viihtyvyyteen ja kodinomaisen tunnelman luomiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665994Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453