Elikkäs.. Olisko kellään kokemusta keltasesta (melko tummaa)ja kokkareisesta valkovuodosta..? Kun nyt huolestuttaa, et onko toi ihan normaalia ja onkohan vaavilla kaikki ok.. Nyt viikolla 13 menossa (rv 12 4).. Perjantaina olin ultrassa, ja siellä oli kyllä kaikki hienosti =) Pikkuinen oli hyvin eläväinen, hyppi ja pomppi ja nosteli käsiään ja hieroi poskiaan =) Se oli kyllä suloista. Lisäksi gyne sanoi, että on todella hyvin kehittynyt, kaikki näkyi jo selkeästi, virtsarakko, mahalaukku, aivopuoliskot ym.. Eli siis kaiken ainakin PITI olla kunnossa.. Mutta taas huolestuttaa.. Mitä tuo ihme kokkare vuoto on.. Ja kun on niin keltaistakin.. Ihan alkuraskaudessa vuosin parin viikon verran ruskeaa ja niukkaa vuotoa, mutta loppui, kun sain lääkäriltä lääkkeen tulehdukseen.. Starogyniä käytin 6 päivää.. Joka on siis emätinvoidetta.. Pelkään että rupean taas vuotamaan.. =(
Huomenna olisi lääkäri ja neuvola, jossa varmaan kuunnellaan sydänäänet.. Ja nyt pelottaa, ettei niitä kuulukaan.. Vaikka perjantaina sydän sykkikin kiivaasti.. Mutta pelkään että jotain on sattunut.. Tosin pelkäsinhän ennen tuota perjantain ultraakin samaa.. Ja kaikki oli kuitenkin ok.. Ajattelin huomenna lääkäriltä kysellä tuosta vuodosta, mutta haluaisin ennen sitä kuulla vielä teidän kokemuksianne asiasta.. Jos joku vaikka saisi mieltäni rauhoitettua =) Olen nimittäin jo yhden keskenmenon kerran saanut, niin sitä on vähän varautuneempi seuraavalla kerralla.. Joten onko kokemuksia tästä vuodosta..? Kuuluuko raskauteen ja onko ihan normaalia? Kiitos suuresti jo etukäteen vastanneille! Hyvää kesää!
Kokkareinen valkovuoto..
Odottaja
1
2628
Vastaukset 1
- äippä82
kuulostaa ihan oireiden mukaan hiivasieneltä...varaa aika gynelle ja tarkistuta asia,määräävät sitten lääkkeen joka sopii raskauden aikana,gynodaktarinia ei nimittäin suositella alkuraskaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 66536
- 45533
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511