Tehän ette uskoneet elämään kuoleman jälkeen?
Watch this and think again.
http://www.youtube.com/watch?v=SmCm69dOjFg&feature=relmfu
Kuolemanjälkeinen elämä
53
256
Vastaukset
- Uttiv osi.
Ei uskota, ei edes jaksettu vaivautua katsomaan mitään hihhuli-linkkiä.
Oliko jotain muuta?
Jos ei hyvää yötä ja kädelle työtä.- itisreal
Et vaivaudu katsomaan? Surprise!!! Ateisti ei suostu edes miettimään jonkin yliluonnollisen asian mahdollista olemassaoloa, saati tutkimaan näistä asioista saatuja todisteita. Todellinen yllätys. Olette yhtä naurettavia fundamentalistisuudessanne kuin pahimmat kiihkouskovat.
Mitä pelkäätte? Että huolella rakentamanne kapea maailmankuva murenee?
Elämä sisältää niin uskomattoman paljon enemmän asioita kuin ne asiat, joita voimme käsillämme koskettaa tai silmillä nähdä.
Toivon koko sydämestäni että olisitte avomielisempiä, koska se on omaksi parhaaksenne. Näkisitte elämän koko loistossaan, ette pelkästään sitä omaa ahdasta maailmaanne.
Ja toivon että kukaan ei kommentoi tätä ketjua ennen kun on nähnyt linkittämäni videon.
Herätkää hyvät ihmiset!!! Ellette herää tässä elämässä, niin näettepä viimeistään kuollessanne että olitte kuin olittekin väärässä! Ja tämän voin luvata! itisreal kirjoitti:
Et vaivaudu katsomaan? Surprise!!! Ateisti ei suostu edes miettimään jonkin yliluonnollisen asian mahdollista olemassaoloa, saati tutkimaan näistä asioista saatuja todisteita. Todellinen yllätys. Olette yhtä naurettavia fundamentalistisuudessanne kuin pahimmat kiihkouskovat.
Mitä pelkäätte? Että huolella rakentamanne kapea maailmankuva murenee?
Elämä sisältää niin uskomattoman paljon enemmän asioita kuin ne asiat, joita voimme käsillämme koskettaa tai silmillä nähdä.
Toivon koko sydämestäni että olisitte avomielisempiä, koska se on omaksi parhaaksenne. Näkisitte elämän koko loistossaan, ette pelkästään sitä omaa ahdasta maailmaanne.
Ja toivon että kukaan ei kommentoi tätä ketjua ennen kun on nähnyt linkittämäni videon.
Herätkää hyvät ihmiset!!! Ellette herää tässä elämässä, niin näettepä viimeistään kuollessanne että olitte kuin olittekin väärässä! Ja tämän voin luvata!"Toivon koko sydämestäni että olisitte avomielisempiä, koska se on omaksi parhaaksenne."
Miksi me haluaisimme olla kaltaisiasi, joille menee kaikenlainen huuhaa läpi?
"Herätkää hyvät ihmiset!!!"
Herää itse, reality-tv ei todellakaan ole mikään hyvä argumentti.- itisreal
ertert kirjoitti:
"Toivon koko sydämestäni että olisitte avomielisempiä, koska se on omaksi parhaaksenne."
Miksi me haluaisimme olla kaltaisiasi, joille menee kaikenlainen huuhaa läpi?
"Herätkää hyvät ihmiset!!!"
Herää itse, reality-tv ei todellakaan ole mikään hyvä argumentti.Miksi et näe isompaa kuvaa? Kuvitteleko todella että tätä tapahtuu vain töllössä? Meediot tekevät töitä koko ajan ympäri maailmaa, ja kuten tämäkin nainen, he tekevät usein töitä ilmaiseksi. Eli välittävät viestejä ihmisille mihin ikinä menevätkin, aivan arkisissa tilanteissa. Joukossa on varmasti myös huijareita ja rahastajia, mutta myös paljon ihmisiä joilla on oikeasti näkemisen lahja.
Älä koskaan sano että jokin ei ole totta, vain sen takia koska et sitä itse ole nähnyt tai kokenut. Teet itsestäsi typeryksen. itisreal kirjoitti:
Miksi et näe isompaa kuvaa? Kuvitteleko todella että tätä tapahtuu vain töllössä? Meediot tekevät töitä koko ajan ympäri maailmaa, ja kuten tämäkin nainen, he tekevät usein töitä ilmaiseksi. Eli välittävät viestejä ihmisille mihin ikinä menevätkin, aivan arkisissa tilanteissa. Joukossa on varmasti myös huijareita ja rahastajia, mutta myös paljon ihmisiä joilla on oikeasti näkemisen lahja.
Älä koskaan sano että jokin ei ole totta, vain sen takia koska et sitä itse ole nähnyt tai kokenut. Teet itsestäsi typeryksen."Miksi et näe isompaa kuvaa?"
Kyllä minä näen ihan hyvin. Minä vain en usko kaikenlaista huuhaata, jonka näen.
"Kuvitteleko todella että tätä tapahtuu vain töllössä?"
En.
"Meediot tekevät töitä koko ajan ympäri maailmaa, ja kuten tämäkin nainen, he tekevät usein töitä ilmaiseksi."
Hah hah, ilmaiseksi, älä viitsi olla noin naivi.
"Älä koskaan sano että jokin ei ole totta, vain sen takia koska et sitä itse ole nähnyt tai kokenut. Teet itsestäsi typeryksen. "
Älä viitsi puhua typeryydestä, kun itse nielaiset ilman kritiikkiä meediohölynpölyä.- itisreal
ertert kirjoitti:
"Miksi et näe isompaa kuvaa?"
Kyllä minä näen ihan hyvin. Minä vain en usko kaikenlaista huuhaata, jonka näen.
"Kuvitteleko todella että tätä tapahtuu vain töllössä?"
En.
"Meediot tekevät töitä koko ajan ympäri maailmaa, ja kuten tämäkin nainen, he tekevät usein töitä ilmaiseksi."
Hah hah, ilmaiseksi, älä viitsi olla noin naivi.
"Älä koskaan sano että jokin ei ole totta, vain sen takia koska et sitä itse ole nähnyt tai kokenut. Teet itsestäsi typeryksen. "
Älä viitsi puhua typeryydestä, kun itse nielaiset ilman kritiikkiä meediohölynpölyä."Hah hah, ilmaiseksi, älä viitsi olla noin naivi."
Mitä jos sanon että olen itse henkilökohtaisesti törmännyyt meedioon joka välitti minulle viestin ilmaiseksi?
Minä en ole naiivi, vaan näen asiat miten ne todellisuudessa ovat. Sinä olet se joka ei halua uskoa todellisuutta. Kenties pelkäät jotain? - -s-
itisreal kirjoitti:
"Hah hah, ilmaiseksi, älä viitsi olla noin naivi."
Mitä jos sanon että olen itse henkilökohtaisesti törmännyyt meedioon joka välitti minulle viestin ilmaiseksi?
Minä en ole naiivi, vaan näen asiat miten ne todellisuudessa ovat. Sinä olet se joka ei halua uskoa todellisuutta. Kenties pelkäät jotain?Törmäilet meedioihin ja sanot ettet ole naiivi? Voi jösses. Ja vielä pitäisi jokin sinunkaltaisen jakama linkkikin katsoa?
- itisreal
-s- kirjoitti:
Törmäilet meedioihin ja sanot ettet ole naiivi? Voi jösses. Ja vielä pitäisi jokin sinunkaltaisen jakama linkkikin katsoa?
Mitä meedioon "törmäämisellä" ja naiiviudella on tekemistä keskenään?
Ja kuten sanoin, älkää vaivautuko kommentoimaan ollenkaan ellette katso kyseistä videota. Se on täysin turhaa. - asd3r25d
itisreal kirjoitti:
Miksi et näe isompaa kuvaa? Kuvitteleko todella että tätä tapahtuu vain töllössä? Meediot tekevät töitä koko ajan ympäri maailmaa, ja kuten tämäkin nainen, he tekevät usein töitä ilmaiseksi. Eli välittävät viestejä ihmisille mihin ikinä menevätkin, aivan arkisissa tilanteissa. Joukossa on varmasti myös huijareita ja rahastajia, mutta myös paljon ihmisiä joilla on oikeasti näkemisen lahja.
Älä koskaan sano että jokin ei ole totta, vain sen takia koska et sitä itse ole nähnyt tai kokenut. Teet itsestäsi typeryksen.Suurin osa on huijareita ja rahastajia, loput muuten vain hulluja.
- -s-
itisreal kirjoitti:
Mitä meedioon "törmäämisellä" ja naiiviudella on tekemistä keskenään?
Ja kuten sanoin, älkää vaivautuko kommentoimaan ollenkaan ellette katso kyseistä videota. Se on täysin turhaa.Älä lässytä. Kommentointi tällaiseen huuhaahan on yksi harrastuksistani. Johan sinä nyt tiesit ennen tuon kökkövideon postaamistakin millasen vastaanoton siihen saat. Jos olet ollut noin naiivi pidempään kuin viikon olet jo tottunut olemaan naurunalaisena.
itisreal kirjoitti:
"Hah hah, ilmaiseksi, älä viitsi olla noin naivi."
Minä en ole naiivi, vaan näen asiat miten ne todellisuudessa ovat. Sinä olet se joka ei halua uskoa todellisuutta. Kenties pelkäät jotain?"Mitä jos sanon että olen itse henkilökohtaisesti törmännyyt meedioon joka välitti minulle viestin ilmaiseksi?"
Sinä voit sanoa ihan mitä tahansa.
"Minä en ole naiivi"
Kyllä sinä olet, kun väitit, että tuo nainen tekee töitä ilmaiseksi.
"Kenties pelkäät jotain? "
En pelkää. Minä vain en ole niin naivi, että uskon kaikenlaista huuhaata, kuten sinä uskot.- itisreal
-s- kirjoitti:
Älä lässytä. Kommentointi tällaiseen huuhaahan on yksi harrastuksistani. Johan sinä nyt tiesit ennen tuon kökkövideon postaamistakin millasen vastaanoton siihen saat. Jos olet ollut noin naiivi pidempään kuin viikon olet jo tottunut olemaan naurunalaisena.
Voit nauraa minulle niin paljon kuin haluat, mutta ainoa jolle todellisuudessa naurat olet sinä itse. Koska totuus on että sinullakin on sielu, joka jatkaa elämäänsä kun ruumiisi kuolee. Halusit tai et, uskoit tai et. Tämä on totuus.
Ja sen sinä tulet myös näkemään, ennemmin tai myöhemmin. Hyvää matkaa! - itisreal
asd3r25d kirjoitti:
Suurin osa on huijareita ja rahastajia, loput muuten vain hulluja.
Älä naurata. Sinun mielestäsi kaikki sellainen jota et järjellä ymmärrä, on hullua. Miten maailmankaikkeus sai alkunsa? Se tuli tyhjästä, tai sen loi Jumala. Molemmat versiot ovat yhtä hullun kuuloisia, mutta tiedämme että se tapahtui. Maailmankaikkeus on syntynyt jotenkin. Et kai sitä kiellä, vaikket sitä ymmärräkkään etkä koskaan tule ymmärtämään?
Tiedän henkilökohtaisesti entisiä ateisteja, jotka ovat "tulleet uskoon" meedion törmättyään. Ja myös sinä tulet uskoon ennemmin tai myöhemmin, ellet tässä maailmassa niin toisessa sitten! :) - -s-
itisreal kirjoitti:
Voit nauraa minulle niin paljon kuin haluat, mutta ainoa jolle todellisuudessa naurat olet sinä itse. Koska totuus on että sinullakin on sielu, joka jatkaa elämäänsä kun ruumiisi kuolee. Halusit tai et, uskoit tai et. Tämä on totuus.
Ja sen sinä tulet myös näkemään, ennemmin tai myöhemmin. Hyvää matkaa!Ai sinäkin olet yksi näitä palstajulistajia joilla on "totuus" hallussaan? Tuolla on jono, asetu sinne hännille. Pirun pitkä se kyllä on, älä menetä hermojasi. Äläkä rähise niiden muiden "totuuden" haltijoiden kanssa.
- itisreal
-s- kirjoitti:
Ai sinäkin olet yksi näitä palstajulistajia joilla on "totuus" hallussaan? Tuolla on jono, asetu sinne hännille. Pirun pitkä se kyllä on, älä menetä hermojasi. Äläkä rähise niiden muiden "totuuden" haltijoiden kanssa.
Myös sinulla on hallussasi totuus. Jokainen meistä tietää että meillä on sielu ja että Jumala on olemassa. JOKAINEN. Lopeta itsesi huijaaminen.
- -s-
itisreal kirjoitti:
Älä naurata. Sinun mielestäsi kaikki sellainen jota et järjellä ymmärrä, on hullua. Miten maailmankaikkeus sai alkunsa? Se tuli tyhjästä, tai sen loi Jumala. Molemmat versiot ovat yhtä hullun kuuloisia, mutta tiedämme että se tapahtui. Maailmankaikkeus on syntynyt jotenkin. Et kai sitä kiellä, vaikket sitä ymmärräkkään etkä koskaan tule ymmärtämään?
Tiedän henkilökohtaisesti entisiä ateisteja, jotka ovat "tulleet uskoon" meedion törmättyään. Ja myös sinä tulet uskoon ennemmin tai myöhemmin, ellet tässä maailmassa niin toisessa sitten! :)Maailmankaikkeus onkin jokseenkin todistettavastii syntynyt, tiedettiin syntytapa tai ei. Sinun "totuutesi" on typerää, arvotonta ja aineetonta sanahelinää, jossa ei ole mitään mitä minkäänlaisella järjellä edes voisi yrittää ymmärtää. Tapa ansaita herkkäuskoisten kustannuksella rahaa, todennäköisesti. Älä viitsi muuta väittääkään.
itisreal kirjoitti:
Tiedän henkilökohtaisesti entisiä ateisteja, jotka ovat "tulleet uskoon" meedion törmättyään. Ja myös sinä tulet uskoon ennemmin tai myöhemmin, ellet tässä maailmassa niin toisessa sitten! :)"Miten maailmankaikkeus sai alkunsa? Se tuli tyhjästä, tai sen loi Jumala. Molemmat versiot ovat yhtä hullun kuuloisia, mutta tiedämme että se tapahtui. Maailmankaikkeus on syntynyt jotenkin. Et kai sitä kiellä, vaikket sitä ymmärräkkään etkä koskaan tule ymmärtämään?
Tiedän henkilökohtaisesti entisiä ateisteja, jotka ovat "tulleet uskoon" meedion törmättyään. Ja myös sinä tulet uskoon ennemmin tai myöhemmin, ellet tässä maailmassa niin toisessa sitten! :)"
Jospa ensin ryhtyisit ottamaan selvää, mitä maailmankaikkeuden alusta tieteessä oikeasti sanotaa, sitten voisit selvittää, mitä tarkoittaa aukkojen jumala ja sitten voisit vielä selvittää, millaisia tekniikoita "meediot" käyttävät.
"Älä naurata."
Hyväuskoiset hölmöt kyllä laittaa välillä naurattamaan, mutta toisaalta sellainen hyväuskoisuus on vähän säälittävääkin.itisreal kirjoitti:
Myös sinulla on hallussasi totuus. Jokainen meistä tietää että meillä on sielu ja että Jumala on olemassa. JOKAINEN. Lopeta itsesi huijaaminen.
"Myös sinulla on hallussasi totuus. Jokainen meistä tietää että meillä on sielu ja että Jumala on olemassa. JOKAINEN. Lopeta itsesi huijaaminen. "
Et sinä huijaamista osoita tekemällä tyhjiä väitteitä toisten ajattelusta, ikäänkuin itetäisit näiden henkilöiden ajatukset paremmin kuin he itse.- -s-
itisreal kirjoitti:
Niin tyypillistä "totuuden" omistajilta. Joka ei ajattele kuten "totuuden" omistaja, huijaa itseään. Keksi edes jotain uutta.
- ITISREAL
-s- kirjoitti:
Niin tyypillistä "totuuden" omistajilta. Joka ei ajattele kuten "totuuden" omistaja, huijaa itseään. Keksi edes jotain uutta.
Mijoonannen kerran: se ettet halua hyväksyä tosiasioita, ei kadota niitä yhtään mihinkään. Ei Jumala katoa mihinkään vaikket Häneen usko.
Toisen miljoonannen kerran: Tulette näkemään ennen pitkää että näin on närhen munat.
Poistun tältä palstalta nyt, koska en jaksa kuluttaa enää energiaani teidän itsepäisten pässien kanssa tappelemiseen.
Viimeinen viestini:
Toivon että otatte laput pois silmiltänne, ennen kuin teitä ravistellaan ja laput lentävät silmiltänne. On paljon helpompaa kun ymmärtää nämä asiat ennemmin kuin myöhemmin.
Omaksi parhaaksenne.
Rakkautta!!! - -s-
ITISREAL kirjoitti:
Mijoonannen kerran: se ettet halua hyväksyä tosiasioita, ei kadota niitä yhtään mihinkään. Ei Jumala katoa mihinkään vaikket Häneen usko.
Toisen miljoonannen kerran: Tulette näkemään ennen pitkää että näin on närhen munat.
Poistun tältä palstalta nyt, koska en jaksa kuluttaa enää energiaani teidän itsepäisten pässien kanssa tappelemiseen.
Viimeinen viestini:
Toivon että otatte laput pois silmiltänne, ennen kuin teitä ravistellaan ja laput lentävät silmiltänne. On paljon helpompaa kun ymmärtää nämä asiat ennemmin kuin myöhemmin.
Omaksi parhaaksenne.
Rakkautta!!!Jos tässä pitäisi alkaa hyväksymään jokaisen nettijulistajan "totuus", olisin multipersoonaskitsofreenikko noin vuorokaudessa. Et sinä ole esittänyt yhtään mitään, mikä saisi muuttamaan minun tai kenenkään muunkaan ajattelua piiruakaan. Etkä tule esittämään. Ohuella yläpilvihutulla ei vaikuteta kuin valmiiksi samanmielisiin.
ITISREAL kirjoitti:
Viimeinen viestini:
Omaksi parhaaksenne.
Rakkautta!!!"Toivon että otatte laput pois silmiltänne, ennen kuin teitä ravistellaan ja laput lentävät silmiltänne."
Tyhjiä uhkauksia tyhjien väitteiden perään. Säälittävää.
"Tehän ette uskoneet elämään kuoleman jälkeen?"
En usko.
"Watch this and think again."
Uskotko sinä, että reality-tv todella kuvaa todellisuutta? Älä ole naivi.Pidätkö sinä minua niin lapsellisena ja hyväuskoisena, että minä alkaisin uskomaan tuollaiseen moskaan jonkun videon perusteella?
Häpeä!- itisreal
Katsoitko kyseisen videon? :)
Ja mitä ihmettä minä häpeäisin? Sitä että yritän auttaa teitä näkemään todellisuuden? Kuolemanjälkeinen elämä on totta ja teistä jokainen tietää sen. Älkää olko naurettavia. itisreal kirjoitti:
Katsoitko kyseisen videon? :)
Ja mitä ihmettä minä häpeäisin? Sitä että yritän auttaa teitä näkemään todellisuuden? Kuolemanjälkeinen elämä on totta ja teistä jokainen tietää sen. Älkää olko naurettavia.Kuka tahansa voi tehdä millaisen videon, filmin, ohjelman tms. tahansa.
Tuntuu uskomattomalta, että joku ihan oikeasti uskoo tuollaiseen.
Taidat vain trollata.- itisreal
Phoebus kirjoitti:
Kuka tahansa voi tehdä millaisen videon, filmin, ohjelman tms. tahansa.
Tuntuu uskomattomalta, että joku ihan oikeasti uskoo tuollaiseen.
Taidat vain trollata.Haha :D Vai trollata.. Päivästä toiseen ihmettelen, miten ihmiset eivät näe/ kieltäytyvät näkemästä näin päivänselviä asioita. Mikä siinä oikein on? Jumala on olemassa, halusit sitä tai et. Sinulla on kuolematon sielu, halusit tai et. Ja tiedät nämä asiat, olet vain hukuttanut ne tiedot jonnekkin syvyyksiin kaiken muun alle. Ota järki käteen ja pengo muistiasi.
itisreal kirjoitti:
Haha :D Vai trollata.. Päivästä toiseen ihmettelen, miten ihmiset eivät näe/ kieltäytyvät näkemästä näin päivänselviä asioita. Mikä siinä oikein on? Jumala on olemassa, halusit sitä tai et. Sinulla on kuolematon sielu, halusit tai et. Ja tiedät nämä asiat, olet vain hukuttanut ne tiedot jonnekkin syvyyksiin kaiken muun alle. Ota järki käteen ja pengo muistiasi.
"Jumala on olemassa, halusit sitä tai et. Sinulla on kuolematon sielu, halusit tai et. Ja tiedät nämä asiat, olet vain hukuttanut ne tiedot jonnekkin syvyyksiin kaiken muun alle. Ota järki käteen ja pengo muistiasi. "
Tulihan taas selväksi, että sinä et edes yritä tutkia asioita kriittisesti vaan uskot sokeasti.itisreal kirjoitti:
Haha :D Vai trollata.. Päivästä toiseen ihmettelen, miten ihmiset eivät näe/ kieltäytyvät näkemästä näin päivänselviä asioita. Mikä siinä oikein on? Jumala on olemassa, halusit sitä tai et. Sinulla on kuolematon sielu, halusit tai et. Ja tiedät nämä asiat, olet vain hukuttanut ne tiedot jonnekkin syvyyksiin kaiken muun alle. Ota järki käteen ja pengo muistiasi.
"Päivästä toiseen ihmettelen, miten ihmiset eivät näe/ kieltäytyvät näkemästä näin päivänselviä asioita. Mikä siinä oikein on?"
Kyse taitaa olla siitä, että sinä uskot sellaiset asiat, jotka sopivat ajatusmaailmaasi tosina, ilman minkäänlaista kritiikkiä.
Muut ihmiset, jotka eivät usko samoin kuin sinä, eivät niele purematta samoja juttuja kuin sinä. Jotkut erehtyvät toisenlaisiin harhoihin kun taas toiset viitsivät ottaa asioista selvää ja edellyttävät luotettavia todisteita ennen kuin alkavat uskomaan niihin.
"Jumala on olemassa, halusit sitä tai et. Sinulla on kuolematon sielu, halusit tai et."
Todista väitteesi.
"Ja tiedät nämä asiat, olet vain hukuttanut ne tiedot jonnekkin syvyyksiin kaiken muun alle. Ota järki käteen ja pengo muistiasi."
Kyseessä ei ole tieto, vaan luulo, kunnes väitteet on todistettu luotettavalla tavalla. Eikä minulla ole tuollaisia luuloja pääkopassani.
Muistan kyllä useita hassuja taikauskoihin liittyviä asioita. Ne ovat vain viihdettä. Ikävää, että joku ottaa ne tosissaan.
- pokolos...
Vau jos kerran Hollywood tekee realitysarjan niin sen on pakko olla totta....
Voi sua resukkaa...- itisreal
Oh really? Tämä on vain yksi esimerkki, hieno esimerkki ihmisestä joka näkee sinua "hieman" enemmän. Katso tuo video ennen kuin sanot mitään.
- 2regfb
itisreal kirjoitti:
Oh really? Tämä on vain yksi esimerkki, hieno esimerkki ihmisestä joka näkee sinua "hieman" enemmän. Katso tuo video ennen kuin sanot mitään.
Hyvin, hyvin harva haluaa "nähdä" "enemmän", jos se saa levittämään tuollaista huuhaata.
itisreal kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=zb39htpY6dU
http://www.youtube.com/watch?v=EEHMkU5ht-E
http://www.youtube.com/watch?v=se82D8cqhgk
Ole hyvä itsreal ja katto nämä videot, mä kattelin sun videos, enkä vakuuttunu.
- Kalapagos (ei kirj.)
Jep, jep. Todisteesi ovat kiistattomia. Ihmebantussa oli vielä parempi tulkki
http://www.youtube.com/watch?v=cWcRGRmate0- Ihan paras
Nyt repesi..nauru. Luulin (ihan oikeasti) ensin, että tässä taas joku hihhuli kun avautuu.
Apua sitten kun oivalsin sen olevan sketsi ja hiton hyvä olikin nauru maistui.
Kiitos tämä piristi päivää :-D
- zyrt
Uskot varmaan batmaniinkin?
- Itsetutkiskelija
Toinen meedio kaikkien joukossa...10 000 eurolla minäkin esittäisin surevaa sukulaista!
- itisreal
Katsoitko videon? Hard to guess! :)
itisreal kirjoitti:
"Katsoitko videon? Hard to guess! :)"
Minä katsoin. Eipä vakuuttanut. Vieläkään reality-tv ei ole hyvä väline todellisuuden selvittämiseen. Ihan yhtä hyvin voisit seurata maailman politiikkaa Seiskasta.- Itsetutkiskelija
itisreal kirjoitti:
Katsoin pätkiä sieltä täältä. Parhaimmat videot ovat yleensä niitä, jotka eivät tarvitse osakseen moista koristelua ja montaasia! Ei, en katsonut koko videota, olen koko ikäni nähnyt silloin tällöin sarjoja, jossa toinen ihminen kertoo toiselle tämän menneisyydestä...helppoa se on tehdä kameran takana!
- itisreal
ertert kirjoitti:
"Katsoitko videon? Hard to guess! :)"
Minä katsoin. Eipä vakuuttanut. Vieläkään reality-tv ei ole hyvä väline todellisuuden selvittämiseen. Ihan yhtä hyvin voisit seurata maailman politiikkaa Seiskasta.Ei vakuuttanut? Ymmärrän toki että maailmasi ei murene ihan pienestä iskusta, varsinkin kun yrität pitää sitä pystyssä kaikin voimin, vaikka tietäisit että se on turhaa..
Katsoppa koko sarja ja sano sitten uudestaan mielipiteesi. Toivon että törmäät meedioon oikeassa elämässäsi ja saat kunnon herätyksen.
Ja kuten sanottua, ette kai kuvittele että tuota tapahtuu vain telkkarissa? Ympäri ämpäri järjestetään ihan oikeassa elämässäkin meediotilaisuuksia, joihin tulee jopa satoja ihmisiä. - itisreal
Itsetutkiskelija kirjoitti:
Katsoin pätkiä sieltä täältä. Parhaimmat videot ovat yleensä niitä, jotka eivät tarvitse osakseen moista koristelua ja montaasia! Ei, en katsonut koko videota, olen koko ikäni nähnyt silloin tällöin sarjoja, jossa toinen ihminen kertoo toiselle tämän menneisyydestä...helppoa se on tehdä kameran takana!
En jaksa toistaa itseäni, lue edelliset kirjoittamani viestit..
- Itsetutkiskelija
itisreal kirjoitti:
- A the ist
itisreal kirjoitti:
Ei vakuuttanut? Ymmärrän toki että maailmasi ei murene ihan pienestä iskusta, varsinkin kun yrität pitää sitä pystyssä kaikin voimin, vaikka tietäisit että se on turhaa..
Katsoppa koko sarja ja sano sitten uudestaan mielipiteesi. Toivon että törmäät meedioon oikeassa elämässäsi ja saat kunnon herätyksen.
Ja kuten sanottua, ette kai kuvittele että tuota tapahtuu vain telkkarissa? Ympäri ämpäri järjestetään ihan oikeassa elämässäkin meediotilaisuuksia, joihin tulee jopa satoja ihmisiä."Ympäri ämpäri järjestetään ihan oikeassa elämässäkin meediotilaisuuksia, joihin tulee jopa satoja ihmisiä."
Jep. Ne ovat varsin suosittuja varsinkin Yhdysvaltain keskilännessä. Suosituimmilla meedioilla on oikein omat televisio-shownsa. Yhteistä niille kaikille taitaa olla se että ohjelman alussa, sen aikana ja lopussa ruudulla välkkyy tilinumero, jonne voi tehdä lahjoituksia.
Olet toisaalta vahvasti sitä mieltä, että on moraalitonta antaa idioottien pitää rahansa, joten go for it, meediot. - A the ist
A the ist kirjoitti:
"Ympäri ämpäri järjestetään ihan oikeassa elämässäkin meediotilaisuuksia, joihin tulee jopa satoja ihmisiä."
Jep. Ne ovat varsin suosittuja varsinkin Yhdysvaltain keskilännessä. Suosituimmilla meedioilla on oikein omat televisio-shownsa. Yhteistä niille kaikille taitaa olla se että ohjelman alussa, sen aikana ja lopussa ruudulla välkkyy tilinumero, jonne voi tehdä lahjoituksia.
Olet toisaalta vahvasti sitä mieltä, että on moraalitonta antaa idioottien pitää rahansa, joten go for it, meediot.Olet = olen. Tai voihan se olla kummin päin vain :) Myönnä pois... Raha haisee ja maistuu sinullekin :) Joko on se maksullinen palvelunumero pystyssä?
- Itsetutkiskelija
itisreal kirjoitti:
Ei vakuuttanut? Ymmärrän toki että maailmasi ei murene ihan pienestä iskusta, varsinkin kun yrität pitää sitä pystyssä kaikin voimin, vaikka tietäisit että se on turhaa..
Ja kuten sanottua, ette kai kuvittele että tuota tapahtuu vain telkkarissa? Ympäri ämpäri järjestetään ihan oikeassa elämässäkin meediotilaisuuksia, joihin tulee jopa satoja ihmisiä.Sinä olet se, joka on kiinni maailmankuvassasi! Minua ei kiinnosta olenko väärässä...the hell with it, minä haluan olla väärässä, sillä olemalla väärässä opin jotain maailmasta, että itsestäin. Pystyn heti näkemään, missä olin väärässä, ja voin myös pohtia, mikä sai minut ajattelemaan niin kuin ajattelin! Meedioiden olemassaolokaan ei ole todiste jumalasta. Vaikka mitä tapahtuisi, ei se ole todiste jumalasta, ellei jumala kommunikoi suoraan kanssamme keinolla tai toisella. Jos edes jumala ei saa viestiä perille, niin voimme sanoa, että jumala EI OLE KAIKKIVOIPA! En haluaisi puhua jumalasta, sillä koko usko perustuu itsessään koherenttiin uskomusjärjestelmään ilman itsensä ulkopuolella olevaa näyttöä...Voin väittää jonkin olevan totta kunhan teen siitä järkevän kuuloista! Samoin kuin matematiikka, jumalusko on itsessään toimiva järjestelmällinen ajatusmalli, mutta matematiikkaa voimme sentään heijastaa todellisuuteen, toisin kuin jumaluskoa. Minä en välttämättä usko että matematiikka aina toimii, mutta minulle voidaan HELPOSTI näyttää, että matematiikki todella toimii, ja heijastaa todellisia olioita, jos määrittelemme aksioomat niiden mukaan!
itisreal kirjoitti:
Ja kuten sanottua, ette kai kuvittele että tuota tapahtuu vain telkkarissa? Ympäri ämpäri järjestetään ihan oikeassa elämässäkin meediotilaisuuksia, joihin tulee jopa satoja ihmisiä."Ei vakuuttanut? Ymmärrän toki että maailmasi ei murene ihan pienestä iskusta, varsinkin kun yrität pitää sitä pystyssä kaikin voimin, vaikka tietäisit että se on turhaa.."
Kiikkustuolipsykologiasi ei myöskään ole kovin vakuuttavaa.
"Katsoppa koko sarja ja sano sitten uudestaan mielipiteesi. "
Minulla on parempaakin tekemistä kuin katsoa reality-tv:tä.
"Ja kuten sanottua, ette kai kuvittele että tuota tapahtuu vain telkkarissa?"
Etkö sinä ymmärrä selviä vastauksia. En kuvittele. Ymmärrätkö?
"Ympäri ämpäri järjestetään ihan oikeassa elämässäkin meediotilaisuuksia, joihin tulee jopa satoja ihmisiä. "
Tiedän. Tiestikö sinä, että useat taikurit pystyvät toimimaan ihan yhtä uskottavina "meedioina" ilman mitään yhteyttä tuonpuoleiseen? Miten se voi olla mahdollista?
- uusiajatteleva
Kävin Finladia sirkuksen näytöksessä. Siellä oli taikuri.
Hän taikoi, arvatkaa mitä. Väärin. Kaneja ei taiottu hatusta, vaikka sekin on hieno temppu.
Tämä taikuri näytti liinan molemmin puolin ja heilutti sitä ja hups. Jo kohta taikurin kädessä oli lintu.
Taikuri taikoi neljä lintua ja laittoi istumaan keinopuun oksille. Hän taikoi vielä uusia lintuja.
Taikurilla oli vieressä apuri ja yritin seurata miten temppu tehtiin. Neljän linnun jälkeen tuli uusia lintuja, mutta puussa oli aina enintään neljä. Silti en hoksannut, kuinka lintu siirrettiin puhumattakaan siitä, miten alunperin liinasta taiottiin esiin 4 lintua.
Aloittaja. Tässä oli varmaan jumalallinen ilmiö! Taikuri ei tosin ainakaan ääneen loitsunnut. Kertoisitko tempun juonen.
Taikurin näytös oli hyvin mielenkiintoista katsottavaa ja samalla huomata lasten positiiviset reaktiot. Heillä oli hauskaa. Ei muuta kuin pistäs linkki tuonpuolelsesta tuodusta pirusta, tulikivestä tai enkelin siivestä. Niin varmasti katson. Tai tulen itse henk koht paikalle ihastelemaan. Mutta älä viitsi näitä lässynlässyn videoita pistää joita on linkitetty palstalle jo ihan liikaa.
- Tellu
Mielenkiintoista.
- Kastunut
Nainen on selvänäkijä. Hyväsydäminen ja iloisen oloinen :)
- geego
Kyllä minä uskon kuoleman jälkeiseen elämään,hyvinkin monet ihmiset elää vielä senkin jälkeen kun minä olen kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566722Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414715- 682485
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401930- 181498
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117