Nyt kaikki Suamen miähet kipin kapin viästiä tunksille, se huutelee jussiseuraa!
Pitkät komeat yritysjohtajanallet - minne hävisivätkään =/
tunks-parka!
Tunksilla EI ole juhannusheilaa!!!!
9
302
Vastaukset
- Missä Piggy
Kakkaruikku pyllyssä ja pilluposket paljaana. Näiden kuvien jälkeen turha haaveilla pitkästä komeasta yritysjohtajasta. Edes pätkät epäkomeat duunarit jättävät väliin kuin kuvan daamin pinppahuulet jättivät pikkarit;)
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/600410_173967602733781_652016930_n.jpg- Ne rusketusraidat
"Tällä hetkellähän minulla on 6 biisiä valmiina joita esitän keikoillani, nyt viimeisin valmistunut kappaleeni on rockhenkinen “Rusketusraidat” biisi."
Ylläoleva suora lainaus Tuksun blogista. Hmm ... mitä mahtaa Tuksu tarkalleen ottaen noilla "Rusketusraidoilla" tarkoittaa.
- Liivets Öörd rules
Ruikkuperseellä loppu siniset ja pakko tulla hakemaan lisää kun piri ukkeli ei tullut Sollentuunaan tuomaan niitä. Kaikki yritysjohtajat kun tulevat näkyviin ainoastaan monen sinisenpillerin jälkeen niin kakkaperseellä on aika yksinäistä. Koomalla vielä on työkalupakissa hyvät varastot pilsuja eli nalle viihtyy hyvin omassa päässä eiku kainalossa. Mahtaa mamma muratti olla ilonen kun päästään sekaisin olevat jälkikasvu poistuu talosta paitti Kooma joka makaa vällyjen alla oman yritysjohtajan kanssa suu vaahdossa. Märkäpieru perseellä rahat loppu ja iloinen juhannus oven tai sellin oven takana.
- no mutta
Joko taiteilija on muuttanut ulukomaille... eihän Suomessa voi asua, täällähän asuu vain kateellisia ihmisiä :)
- Tota notta
Kosmopoliitallahan on kymmeniä tuhansia miesfaneja joten puutetta ei ole miehestä noin komealla ilmestyksellä päinvastoin innokkaimpia pitää häädellä ympäriltä pois
- eiköhän
Kumpa ei vaan lappiin kampeais ihteensä juhannukseksi, siellähän on se varamies_palvelu :D
- Tuk-tuk
Johanna viettää juhannusta Tukholmassa herra "D:n" luksusmerenrantahuvilalla ... ihan vaan näädille tiedoksi.
- Kateellinen kärppä
Eipäs, vaan lapinprinssin residenssissä. Aivan ykkösglamouria, kattokaa kuvat
numerolehdestä.
- jk
niinkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828