Aihe

Alibi...

Varamies palvelusta

Opettelin kirjoittelemaan kontakti palstoille. Juttuni taisivat parantua kun yhä useampaan sain jopa vastauksen. Vaikka tapaamiseen asti en viellä ollut päässytkään.
Nuori nainen etsi naisia seksin merkeissä tai miestä kaveriksi. Ei siis munaa halunnut hän miehiltä. Näin siinä luki. Vaihtelimme muutaman kirjeen kun ehdotus tuli yllättäen. Pyyntö risteilylle Tukholmaan. Minä ja hänen kokoamansa naisporukka. Suostuin, kylläkin ihmetellen mitä minä siellä. Tyttö oli tullut kaapista mutta hänen kaverinsa ei. Minun roolini olisi esiintyä jonkun kanssa kuvassa "laiva tuttavuutena". Yksi nuori nainen haluaisi kännykkäkuvan minun navan alta lähetettäväksi kavereille. Naiset joivat viiniä ja leikkasivat minulle nuorekkaan karvoituksen. Kuvasivat sen sovitusti. Itse istuin tuoliin sängyn viereen naisten kietoutuessa yhdeksi sykkyräksi sängylle. Tarjoilin viiniä ja söin suklaata.
Ei ole lesbonkaan elo helppoa...

0

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
        Kotimaiset julkkisjuorut
        197
        15262
      2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
        Kadonneet ihmiset
        141
        13100
      3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
        Maailman menoa
        610
        8791
      4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
        Mikkeli
        129
        5770
      5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
        Maailman menoa
        319
        5368