Elisan netti pätkii?

paskamikäpaska

Hitto että ottaa päähän! netti toimii ihan hyvin ja yhtäkkiä sivut ei aukea tule vaan ilmoitus verkkosivu ei aukea katon et koneen pitäs olla netissä ja aika pyörii mut mihinkään se ei mene. Ei muuta kun välillä netti poikki ja uudestaan ja siinäkin tulee välillä ei yhteyttä verkkoon tarkasta asetukset. Jännää hommasta tekee sen kun laitaa sim kortin puhelimeen ja käyttää sitä modemina johon päästä ja netti kun katkea niin puhelin nettiin ja hotspot päälle niin se taas toimii?

4

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaa5

Meillä katkee kokoajan myös tuo elisan netti langattomalla näyttää täydet palkit mutta sitten siihen tulee joku vitun kolmio niitten eteen noin 15min väleil, ei auta buuttaus/udelleenkäynnistys, ei auta tietokoneen vaihto tai johdon laitto pätkii johdollaki että mikä tossa paskakasassa on

• 2G 3G pätkintä.

Jos tikku on Huawei e353, se pätkii jos joutuu vaihtamaan hetkeksikin 2G verkkoon.

• yksjukkis

Nyt on saunalahden eli elisan uusi nettitikku huawei 0682 eli 4g tikku ja se ei enää katko vaan yhdistää jopa ite jos katkee, ja ei katko sillai kun vanhempi mokkula.
      Vaihtaa senmukaan mikä on tietokoneen vaatimus nopeuteen, eli selaa vaikka vcma:lla ja sitten kun lataa on hspa, ainut että vaihtaa automaattisesti, se kannattaa pakoittaa johonkin ennen kuin yhdistää, niin ei pompi. Nyt vaas jokin kumma yotuubin soitto tulee rösöinä ulos, koneen omassa muistissa oleva pelaa ihan normaalisti. Kun valitsee edgen silloin tulee hyvin mutta pirun hitaasti. muut jos antaa ite valita ei voi kuunnella, jos valitsee jommankumman, niin pelaa pikkasen paremmin, mutta rutisee pikkasen. On kyllä huomattavasti parempi kun edelliset, asun 3g laidalla, pienessä kylässä ja nettinselaus käy hyvin.

• yksjukkis

jaa a nyt selvis se oli selain mikä mättäs, eli nyt google chrome, vaikka yleensä se pelittää hyvin, laiton firefoxin sillä pelaa. Aina ei kannata laittaa syytä mollukkaan, vaan joskus auttaa kun limuroi mobile partnerin niin ei katko sillai ja voi seurata helposti miten menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe