Lolalla on aikamoiset tukit nuo jalat, ja kädet myös. Miten se on noin päässytkin plösähtämään raajoistaan?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012062015736833_vi.shtml
Lola tanssii jalat hoikemmiksi.
8
195
Vastaukset
- Pieniperäinen tavis
Lola on missivuosiensa jälkeen ollut tasaisesti aika pötkylä. Luulee kai itse olevansa hoikka, mutta todellisuus aivan muuta. Myöskään isot tekoryntäät eivät ainakaan lisää siroutta.
Plussaa kuitenkin siitä, että kasvoistaan on edelleen pirtsakan nätti.- juorukello
Näen Lolaa aika usein "meidän kaupassa". Todella nätti on kasvoistaan ja aina nätisti laitettuna.
- 33v mies
juorukello kirjoitti:
Näen Lolaa aika usein "meidän kaupassa". Todella nätti on kasvoistaan ja aina nätisti laitettuna.
Joo, onhan Lola kansainvälisesti menestynein missi sitten Anne Pohtamon ja 70-luvun puolivälin! Lola oli kolmas Miss Universum -kisoissa.
Kaunis vieläkin, vaikka vähän kiloja kertynytkin!
- JK
NINKÖ
- Musta tuntuu
Neegeriäiteet on yleensä tuhteja mammoja!
- kova homma
Siinä sitä puuhaa riittääkin:)
- reitevä riitta
Lola on kaunis ja entisenä kilpatanssijana hyvä valinta juontajaksi. Typerää arvostella normaalipainoista naista.
- 69
Tuhdit reidet on seksikkäät.
Lola kyllä tietää, mistä miehet pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181