Sain opiskelupaikan alalta joka on yhä enemmissä määrin asiakspalvelua. kärsin sosiaalistentilanteiden pelosta. olin harjoittelussa ko. alan työpaikassa sivuavissa tehtävissä kylläkin mutta huomasin jo tuolloin kuinka rasittavaa minulle on kohdata muita ihmisiä. en tiedä mitä tehdä, en halua jäädä vain kotiinkaan mutta pelkään että lähden väärälle alalle taas ja se op.paikka on kaukana ja en tiedä kuinka pärjään yksin siellä missä ei ole läheisiä jotka tukevat. entä jos alan itsetuhoiseksi?
mitä helvettiä mä teen, jätän tämän elämän elämättä vai? vain koska ahdistaa helvetisti pelkkä oleminen! mitävointehdä????
seinätuleevastaanJumissa!
1
<50
Vastaukset
- ei piruja seinille
Nauti kesästä, rauhoitu ja rentoudu. Voit hakea vielä syksyllä peruutuspaikoille kun otat suoraan yhteyttä kouluihin sekä voit hakea uudelleen syksyn yhteishaussa. Jos perut tämän nykyisen opiskelupaikan ja jäät ilman opiskelupaikkaa niin työkkärin kautta voit mennä erilaisiin koulutuksiin, työharjotteluihin tai työpajatoimintaan ja saat halutessasi apuja ammatinvalintapsykologilta. Eli ei hätää, vaihtoehtoja on, älä turhaan mieti etukäteen. Jos sinulla on todettu sosiaalisten tilanteiden pelko niin käytkö terapiassa, oletko jonkin hoidon alaisuudessa eli toisin sanoen kuka on sinua hoitava taho, heiltä voit myös kysyä mitä tehdä tällaisessa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760