mutta sitten päätin etten kirjoita muuta kuin tänne.
Kova ikävä on ja näin juhannuksena taas tunteet nousevat pintaan ja meinaa ihan miehelläkin tulla vedet silmistä. Mietin aina että mitä olisi pitänyt tehdä toisin, en vain tiedä. Ehkä se että ei kuitenkaan kaikki tunteet olleet aitoja toisella vaikutti tähän kaikkeen. Nyt jo melkein päässyt eroon tästä tunteesta, mutta ajoittain vain tulee tunteet pintaan, sellainen se ongelma on kun rakastui vain yhtäkkiä toiseen, kuin kirkkaalta taivalta olisi jotain pudonnut päähän.
Mutta nyt toivotan kaikille ikävästä kärsiville hyvää juhannusta, koittakaa kestää niin minäkin.
Terkut sinne kaikille, tasapuolisesti.
Samoin olin jo kirjoittamassa
4
128
Vastaukset
- kylmä ilman sua
Samoissa fiiliksissä täälläkin.
Mitään ei voi, pitää vaan repiä jostakin iloa elämään. Puolikas sielustani on poissa. En ole täydellinen ilman häntä.
Hän, jonka olen tuntenut monella tasolla sisälläni. Hän, joka herätti tunteeni jääkauden jälkeen eloon uudelleen. - No miksi ette
ole yhdessä? Mikä estää?
- kylmä ilman sua
Meillä on erikoinen tarina. Ei elämiämme noin vain voisi yhdistää. Niin paljon erillisiä muuttujia ja asiaan vaikuttavia tekijöitä on mukana.
Tiedätkö, olen pohtinut, että läheinen ja salaperäinen suhteemme ehkä pitääkin pysyä tälläisenään... vaan katsomalla toista syvästi silmiin... tiedämme molemmat... kaikkia asioita ei koskaan pidäkään lausua ääneen. Salaperäisyyden verhon takaa kurkimme vaan salaa toisiamme, ja tiedämme, miten oikeasti asiat ovat.
En ole koskaan elämässäni kokenut mitään vastaavaa, pidätään tämä meidän ihanana juttuna....
- surullista
jos molemmat tuntevat näin. hyvää juhannusta mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760