..mutta taidettiinpa törmätä pitkästä aikaa ja eikö taas sauma ollut mahdottoman oloinen. Milloin saadaan ladottua sanoja pinoon, milloin?
Luulin jo ettei enää nähdä
14
460
Vastaukset
- Millaisiahan
sanoja haluaisit latoa pinoon?
- .
Et ole kaipaamani henkilö, mutta kunhan saisimme edes suumme avattua kohdatessamme.
- piste piste piste
Eiks ne suut oo aika auki olleet, siis tyyliin "haavi auki".
- .
Joo mutta sanat jää johonkin ja huokaillaan vaan ennen kuin toiselle tulee aina jotain havahduttavaa tehtävää toisaalla..
- tietäisit
Luulo ei ole tiedon väärtti.
- ...
missä päin törmäsimme?
- Misssäkö viimeks...
nähtiin? Rannan tuntumassa poukamassa nähtiin. Tai en ole varma näitkö sinä, mut mä näin sinut.. hyvin näinkin.
- aamuolut
olinko siellä kaljoittelemassa? Oliko kädessäni olutkassi?
- Ei ollu kaljakassi
aamuolut kirjoitti:
olinko siellä kaljoittelemassa? Oliko kädessäni olutkassi?
ei ollut. Purkka kyllä oli suussa. Ja ei ollut aamu kun nähtiin. Iltapäivä oli.
- hyvää juhannusta
Sinua näkee joka niemessä ja notkossa ;D
- Aurinkolasit
Ei ollu kaljakassi kirjoitti:
ei ollut. Purkka kyllä oli suussa. Ja ei ollut aamu kun nähtiin. Iltapäivä oli.
Oliko kummalakin, vai miten?
- ;D
hyvää juhannusta kirjoitti:
Sinua näkee joka niemessä ja notkossa ;D
ai miten niin?
- aamuolut
no voi harmi. Oli minulla kyllä purkkaa taskussa.
- teeeeeeeeeeeeeeeee
jOO HEI MULLA OLI PURKKA KÄDESSÄ JA OLIN JUS LAITTAMASSA SITÄ SUUHUN,peittoanko edellisen :)))).......................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756