Tai näillä kulmilla seuraavan kerran nähdä?
.. taidan pikkasen katella..pitkään..vähänväliä. Kävellä jonnekin nurkalle.. ja toivoa. Että sinä tulet perästä. Suutelemaan ja halimaan! Kuussa asun...
Miltähän se tuntuu.....
17
149
Vastaukset
- tavataan :)
yllätän sinut takaa. Käteni laitan ympärillesi. Käännyt ympäri...sitten suudellaan ensimmäisen kerran. Ikimuistoinen tapaaminen.
- Lupaatko sit
kans? :)
- kauppa ilman hallia
Vittu tääl mitää kauppa halleja oo. Ootko vähän tyhmä?
- viel äskesee
Asu vaik puussa. Vittu luuleks mua niin tyhmäks et uskon jos sanot asuvas kuussa , Oot kyl aika tyhmä.
- Haloo Helsinki
viel äskesee kirjoitti:
Asu vaik puussa. Vittu luuleks mua niin tyhmäks et uskon jos sanot asuvas kuussa , Oot kyl aika tyhmä.
Kukakohan se tyhmä tässä onkaan oikeasti...
- millaj5
Tähdet ääriään tavoittaa, sinut kun taas nähdä saan....
- pääkaupunkissa
Mutta Helsingissä on kauppahalli ja varmaan Tampereellakin muistaakseni, mutta kaikkihan eivät asu Helsingissä, tai edes ole käynneet siellä
- saluhall
sekä turussa ja lahdessa oliko kuopiossakin?
- ja 18zz
Poris
uus moterni - Kauppahalln
tuntumassa asun ja tähtitornikin on lähelläni aivan kuten sinä ajatuksissani. Siellä tapaamme ;)
- No se on sitten
Helsingissä. Mutta millä kulmalla, siellä on neljä kulmaa Kauppahalissa ja rakennus on melekosen pitkä..
- siellä vuoden päästä klo 2
Meren puolella, pitkällä seinustalla piilossa tavataan?
- Siis vasta vuoden
kuluttua, Jussin aattona vuonna 2013. Selevä, pitkällä seinustalla, klo 2 am. vai pm. ?
- siellä sitten
Kamalan pitkä aika tosiaan odottaa.... Otetaan se klo 2 pm?
Sopiiko? - Totta
siellä sitten kirjoitti:
Kamalan pitkä aika tosiaan odottaa.... Otetaan se klo 2 pm?
Sopiiko?juhannuksen aikoihin on kuitenkin kovin valoisaa jo aamulla, joten sovitaan sitten 2am. niin ei käy aika niin pitkäksi.
Toisaalta, sitten joutuu huulet rohtuneina odottelemaan, että pääsis aamukahville Kauppahalliin.. - nou hätä
Totta kirjoitti:
juhannuksen aikoihin on kuitenkin kovin valoisaa jo aamulla, joten sovitaan sitten 2am. niin ei käy aika niin pitkäksi.
Toisaalta, sitten joutuu huulet rohtuneina odottelemaan, että pääsis aamukahville Kauppahalliin..Luulen, että huulillemme on siinä vaiheessa muutakin käyttöä kun odotella, että kauppahalli aukeaa. :)
- Niin niin
nou hätä kirjoitti:
Luulen, että huulillemme on siinä vaiheessa muutakin käyttöä kun odotella, että kauppahalli aukeaa. :)
olemmehan me molemmat kovia puhumaan. Tarinaa iskiessä aika on suhteellinen käsite. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750