Kysymys anorektikoille

Henkijuttujako?

Älkää säikähtäkö tätä, tää on vain teoria. Olen kuullut ajatuksen, että on syömishäiriö-demonihenkiä, jotka vihaavat nuoria ihmisiä ja haluavat tuhota heidän elämänsä alkuunsa.
Mitä mieltä olette tästä?

8

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anoreksia-demoni

En tiedä onko niitä demonihenkiä olemassa...
      Mutta mielessä kyllä ysein pyörii usko ja ajatus, että kyllä niitä on, ja yhden sellasen kynsissä olen, ja tukevasti.

• uskova ex-häiriöinen

Sinun vastauksesta ymmärrän, että anoreksia-piru väijyy juuri sellaisia kuin sinä, jotka olette syvällisiä etsijöitä ja joiden ajatuksissa pyörii uskonajatukset. Väijyykö se piru sinunkaltaisiasi juuri siksi, ettette vain tulisi uskoon? Ja miksi et sen mielestä saisi tulla uskoon?
        Käske sen paholaisen häipyä pyhän Jeesuksen nimeen ja katso mitä tapahtuu.

• juu.

eiköhän se oo ihan että anoreksia on mielenterveyden sairaus siinä missä masennus ja skitsofreniakin.

• enkelitjademonit

Mun mielestä tää vois olla ihan mahdollista, koska Paholainen tekee kaikkensa sen eteen, ettei ihminen vaan alkais uskomaan Jumalaan. Itsensä tuhoaminen syömättömyydellä on varmasti yksi niistä keinoista, joita Paholainen käyttää ihmisen tuhoamiseksi omien "enkeleidensä", demonien avulla. Saattaa kuulostaa ihan hölynpölyltä, mutta näin mä henkilökohtasesti uskon. Lukekaa Raamattua, se parantaa.

• 20+16=36 liikaa?

Tiedä sitten, mutta ainakin syömishäiriöstä on parempi mahdollisuus parantua kuin masennuksesta ja skitsofreniasta, jos ajattelee että ITSE HALUAA JA TAHTOO! En väitä että olisi helppoa napsauttaa sormia ja alkaa syömään kunnolla ja lihottaa. Mutta voin väittää että harhoja, kuten vaikka ääniä ja harhaluuloja. Niistä ei ihan niin vaan parannuta vaikka päättäisi parantua ja haluta parantua. Syömishäiriöstä toipumiseen voi ihan itse omalla motivaatiolla ja tahdolla päästä hyvään alkuun ja parantua JOS ITSE TAHTOO.

Paholaisista en tiedä mutta jos näin on niin olkaa kuuntelematta niitä mörköjä jotka käskee teidän olla onnellisia pieniä ja kevyitä keijukaisia jotka ovat niin pieniä että säälitään. Jos se paha mörkö kuiskaa olkapäällä että oksenna se omena pois ja tee sata kertaa äkshyppyjä niin naurakaa sille ja menkää kirkkoon syömään leipää.

• OJOJOJOJOJOJ

NO VOI HIRVEEN KAMALAN KAUHEA!!!

Nyt kyllä pelottaaa! Meni huonot housuun!

• yose95

no nyt on jännä teoria.. :D

Ite en kyl usko demoneihin tms. mut kiinnostaa kyl tietää mihin tää keskustelu päätyy ja kuinka moni uskoo niihin :P

• trauma_anorektikko

ei demoneita näissä nurkissa vaan traumat anorekisian takana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe