Voisiko joku hyvin lyhyesti kertoa mitä käytännössä seuraa ennakonperintärekisteriin liittymisestä?
Mikä on ennakonperintärekisteri
5
2158
Vastaukset
- XxY
Kun olet hakenut ennakkoperintärekisteröintiä - olet yrittäjä! Onnea, onnea!
Hoidat viranomaisilmoitukset ajoissa tai saat uusia ystäviä, saat muistutuksia tai jopa erotetaan rekisteristä!
Veroja tilittää sen jälkeen asiakkaasi ja vähentää ne laskustasi, sinullekin jää vähän.
Olet menettänyt palkansaajan edut! - markku
silloin kapitalisti ja porvari kuten suomessa kuuluukin,onhan vauraus tänne saatu kapitalismilla,mutta asiaan
eli kuten aiempi sosiaalidemokraatti kertoi on sinunsilloin itse hoidettava verot ja maksut ja tuotteesi tai palvelusi ostaja joka maksaa rahat tilillesi kuuluu tarkistaa rekisteristä esim.www.ytj.fi että sinä olet rekisterissä,jos et hoida verojasi esim.vuoteen voidaan sinut poistaa väliaikaisesti rekisteristä ja silloin joutuu asiakkaasi pidättämään verot,ikäänkuin olisit töissä asikkaallasi,ei hyvä,ja pirun hankala homma
onnea porvari - Teemu
Vaikka en pidäkään itseäni erityisen porvarina. :)
-Teemu- krisse
Se on myös edellytys lainansaantiin yrityksellesi. Kukaan ei lähde luotottamaan firmaa, johon verottajakaan ei luota.
- Yritys
krisse kirjoitti:
Se on myös edellytys lainansaantiin yrityksellesi. Kukaan ei lähde luotottamaan firmaa, johon verottajakaan ei luota.
....kusessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628