olen 14 vuotias poika ja minulta on jo parin vuoden ajan tutkittu reumaa oireita on ollut mutta ei ole ollut tulehdusta nivelissä , nytten kaikki muuttui olen ja yli kuukauden ajan kärsinyt sormien nivelten polttavaa kipua yhtäkkiä tai tarttuessa johonkin , käden aukaiseminen on hankalampaa ja välillä sormien liikuttelukin sattuu. nilkkani tuntuvat tönköiltä ja kävely sattuu ajoittain. aamuisin on erittäin vaikeaa lonkan seudullakin on ollut jäykkyyttä liikkuessa . kyykyssä en voi olla enää kuin hyvin vähän aikaa kun polvet eivät kestä . myös polvet ja nilkat ovat koko ajan ja sormet mailapelien jälkeen turvonneet . lääkäri on viikon päästä . minulta on jo pitkään epäilty olevan reumaa ja jokus vuosi sitten verikoekkin näytti sitä mutta ei ollut tulehdusta raajoissa. toivottavasti lääkäri vihdoin tunnistaa sen reumaksi ja voin aloittaa lääkityksen ja hoidon . haluaisin nopeasti omia lastenreuman alkuoireita ja että kuulostiko nuo oireet lastenreuman oireilta kiitos vastauksista jo etukäteen!!!!
Vastaukset 1
- TassiH
Kyllähän nuo reuman oireilta vaikuttavat mutta kyllä se lääkäri sen sitten vahvistaa - toivottavasti saat heti oikeat lääkkeet. Ole huoleti, lääkehoito tuo nykyään hyvän hoitotuloksen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 56580
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505