Haluan lähettää jokavuotiset juhannusterveiset taas tänäkin vuonna. Haluaisin kuitenkin jonkun uuden hauskan tervehdyksen. Onko teillä joitakin hauskoja viestejä joita haluaisitte jakaa täällä?
Minulla on esimerkiksi tämä viime vuodelta:
Muistakaa tehdä kaikki alusta loppuun elämässä. Juokaa viimeiset punaviinit ja ne viimeiset 12 olutta, tässä samalla haluan toivottaa teille kaikille oikein hyvää juhannusta.
Juhannus viestejä
Juhannus tervehdys
2
1436
Vastaukset
- tuli muistiin tämä
Juhannuksen sääennuste: Koko maassa kohtalaista tai navakkaa viinan hajua. Päivällä mölinä on vaihtelevaa ja yötä kohden voimistuvaa. Käsivarren seudulla ja napapiirin molemmilla puolilla humala voi nousta kolmeen promilleen. Loppuviikosta selviää tai melkein selviää.
- tervehdyksiä
Esim. tuollahan noita on joka lähtöön, osa vanhoja, osa uudempiakin. :)
http://tekstarit.net/tekstiviestit/juhannus.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221