seurasitteko nuorina James Bondia? Minä en

huyty5466564

enkä ymmärrä nykyäänkään sarjan suosiota, kun jotkut innoissaan seuraa, ett aaahhh, iki ihana james bond...

12

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekisi mieli kyllä seurata. James Bond oli aikanaan Karibian linnuston paras tuntija, kirjansa on tuossa hyllyssäni...

• meeriamanda

Uskoisin et ´kaik on nähty´ :)) Tykkään ite enempi vanhoista länkkäreistä, vaan Bondit oli nuoruutta myös.

MTV -Sarjalla tulee sellaisia joita ei aikoinaan ehtinyt nuorempana katsella.

Harmitonta hubaahan noi on?

• n o s t a l g i a a

Kyllä tuli seurattua - siihen aikaan tähtiä ei niin paljon ollutkaan filmitaivaalla, joten jotkut tähdet loisti kirkkaammin.

Nythän sitä katsoo James Bond- filmiäkin kuin omaa mennyttä nuoruuttaankin. Hyväntahtoisesti.

• -.-.-.

Luin nuorena 007 ja Mac Leanin kirjat jokaisen kannesta kanteen. En ole katsonut elokuvista kuin muutaman.

• hannus-ruusu

Minen ole oikein koskaan ylitykännyt Bondista. Jollain lailla ollut kuin useimmat amerikkalaiset leffat, ampumista ja takaa-ajoa ympättynä lapsentasoiseen juoneen.

Ainut oikea Bond oli Sean Connery.

Vähän bondismi on leikkikalugansterismia.

Mitä näkyisi telkasta, jos siitä otettaisiin pois lekuri-, ja poliisi/rikossarjat?
      Uutiset??

• meeriamanda

Mitäkö? No nuo puutarhan laitot, Hääjutskat, lukemattomat kokkaukset ties¨minne, nuorennus feikkaukset, sisusta mun koti -ohjelmat ..jne... saisivat jo loppua.

Enempi reality -sarjoja jossa on toimintaa.

• hannus-ruusu
        meeriamanda kirjoitti:

Mitäkö? No nuo puutarhan laitot, Hääjutskat, lukemattomat kokkaukset ties¨minne, nuorennus feikkaukset, sisusta mun koti -ohjelmat ..jne... saisivat jo loppua.

Enempi reality -sarjoja jossa on toimintaa.

Minen jaksa katsoa noita puuh(!)arhaohjelmia, mutta kokkausohjelmia katson kuin häkää. ;)) Tulee maha täyteen vähillä kaloreilla.
        Oletkos katsonut 10-vuotta nuoremmaksi ohjelmaa?
        Melkomoisia nuorennuksia saavat aikaan.
        Itse silti mietin, kestääkö vaikutus kauan?
        Karseita hampaita ihmisillä onkin.

Karmaisee yli budjetin ostettavat kermakakut = hääpuvut, josta myös muovailtu ohjelmasarja.

Sinä olet tomera tyttö. :))

• meeriamanda
        hannus-ruusu kirjoitti:

Minen jaksa katsoa noita puuh(!)arhaohjelmia, mutta kokkausohjelmia katson kuin häkää. ;)) Tulee maha täyteen vähillä kaloreilla.
        Oletkos katsonut 10-vuotta nuoremmaksi ohjelmaa?
        Melkomoisia nuorennuksia saavat aikaan.
        Itse silti mietin, kestääkö vaikutus kauan?
        Karseita hampaita ihmisillä onkin.

Karmaisee yli budjetin ostettavat kermakakut = hääpuvut, josta myös muovailtu ohjelmasarja.

Sinä olet tomera tyttö. :))

Kattonhan mä niitäkin kun ei muuta tuu...pihallekaan kun ei aina voi mennä.
        Paljon seuraan musatelkkua eli MTV.fi eikä tarkoita kolmosta :))

Jersey Shore ...reality naurattaa minua, alkoikohan nyt kuudes tuotantokausi?
        Elokuussa BB joten soon taas menoa Subin keskustelupalstalle :)

Olen erilainen muori, minua vaan ei kiinnosta vanhojen, politiikan ynm. jauhaminen. En välitä päteä tiedoillani, vältän etten puutu niihin keskusteluihin, jokainen päivittäköön itse tietonsa...olen poissa oravanpyörästä..

• Juuuh. kaikki tuli tarkkaan katottua, ja moneen kertaan.
      Nyt on kait vanhuus iskenyt kun toi viimenen Bondi odottaa tuolla tallennuksissa, enkä oo vielä saanut katottua.
      Mutta jonain sateisena päivänä katson senkin.

Mulla olikin tapana käydä ennen katsomassa ihan leffateatterissa ekan kerran.

• okkiagaam

Pallosalama oli pakko mennä katsomaan, kun ensirakkaus siitä kertoi.

• L - L

1964 Sölvesborgissa Jaakko Puntti Istanbulissa oli ensimmäiseni.
      Teatteriin mennessäni minulla ei ollut mitään käsitystä koko Puntista.

Seuraava oli Kultasormi Tukholmassa.

Sittemmin Tukholmassa oli Jaakko Puntti viikko. Joka ilta eri Puntti jolloin voin paikata minulle jääneet aukot. Mm. Tohtori No:n.

Puntin esittäjän muuttuessa muuttui myös filmien luonne.
      Jo Mooren aikana henki muuttui niin paljon ettei selkeää yhteyttä Conorin puntteihin enää ollut havaittavissa.

En tiedä olenko nähnyt viimeisiä mutta räiske ja rutina ilmestyivät päärooleihin viimeisissä näkemissäni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      209
      7179
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4584
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1748
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1267
    Aihe