Sisäkkö

Maid

Jo työpaikkahaastattelu antoi minun odottaa tältä työltä paljon. Sanomalehden pikkuilmoitus avoimesta sisäkön työstä ei sitä paljastanut vaan emännän kysymykset normaalien rutiinien jälkeen. "Haluaisin, Anna, kysyä, mitä mieltä olet pintojen puhtaanapidosta" Luulin hänen tarkoittavan lattioita ja vastasin parketin olevan makuuni, koska kokolattiamatto kerää ikävästi karvoja. Rouva näytti tyytyväiseltä ja jatkoi kysymyksiään. "Koskeeko sama myös omia karvojasi" ja kumartui lähemmäksi sohvalla, niin, että saatoin nähdä hänen kauniit paljaat rintansa paitapuseron kaula-aukosta. Menin hämilleni, mutta kun hän laittoi kätensä reidelleni ja puristi sitä, vastasin vain kyllä. Niinpä hän jatkoi " katsos mieheni ja minun liitto on pikemminkin vain asumisjärjestely ja minä tulen tarvitsemaan joitakin palvelujasi, jos niin haluat. Katsotaanko työpukuasi tässä välissä?" Rouva johdatti minut pukeutumishuoneeseen ja esitteli muuten säädyllisen, mutta erittäin antelias kaula-aukkoisen ja lyhyt helmaisen musta-valkoisen palvelijattaren asun hilkkoineen ja essuineen. Ahdoin peppuni ja rintani mekkoon ja huomasin, että olin tuskin koskaan näyttänyt yhtä hyvältä. Puhdas himo paistoi rouvan silmistä ja hän kertoi, että käytännön koe olisi vielä jäljellä. Hän tipautti päältään paitapuseron ja paljasti jonkin kalliin kirurgian muotoilemat täydelliset rintansa. Suuni kuivui ja pilluni kostui sitä mukaa kun hän riisui vielä oman tiukan hameensa ja potkaisi korkkarit jaloistaan. Hänen ei tarvinnut edes pyytää minua luokseen, kun jo kuin magneetin vetämänä ojennuin suoraan hänen rinnoilleen ja imin niitä hurmiossa. Spinningissä treenattu peppunsa kutsui minua yhä enemmän ja hämmästykseni olikin suuri kun hän määräsi minut pysymään vain rintojensa kimpussa. Tosin hänen omat sormensa uivat posliiniseen vakooni joka aivan hyökyi mahlaani. Rouva runttasi minut vasten seinää ja nosti toisen jalkani koukkuun työntäen sormensa, ensin kaksi ja sitten vielä kolmannenkin tiukkaan pilluuni. Toivoin, että voisin olla siinä ikuisesti - syöden hänen rintojaan ja tuntien oman pilluni taitavan runkkausen. Olin jo aivan orgasmin partaalla kun Rouva käski minut takaisin sohvalle ja hän viimeisteli minut käsittämättömän taitavasti sormillaan ja suullaan. Nuollen ja purren. Huusin orgasmini ilmoille räjähtäen hänen suulleen ja kasvoilleen. Sain paikan ja ruhtinaallisen palkan, sekä vaitiolosopimuksen. Minun käskettiin mennä omaan huoneeseeni odottamaan lisäohjeita päivällisen tarjoilusta. Heittäydyin vuoteelleni vatsalleni ja olin jo lähes nukahtanut kun kuulin koputuksen. En edes ehtinyt vastata kun sisään jo käveltiin. Ääni takanai sanoi "kuulin vaimoltani, että hän oli palkannut uuden sisäkön". Yritin vetää mekkoani paljaan pyllyni suojaksi, mutta kai tuoksu huoneessani ja raukea olemukseni paljasti minut, sillä kääntyessäni ympäri näin miehen katseessa saman kuin varttia aikaisemmin hänen vaimonsakin silmissä. "Oletko jo täysin tyydytetty" oli kysymys hänen tarttuessaan housujensa vyöhän. Nähdessäni housujen kätköistä paljastuvan kyrvän huokaisin ihastuksesta ja tarjouduin uuteen haastatteluun. Imin kyrpää kuin viimeistä päivää ja pääsin esittelemään taitoani ottaa koko komeus suuhuni. Oppineisuuttani arvostettiin runsain huokauksin ja isäntä ruhjoi minua niskasta aina vain lähemmäksi tuota jumalaista kalua. Irrottauduin hänen otteestaan ja pyysin päästä ratsastamaan. Temmoin mekkoni lattaialle ja nousin tuon taikasauvan päälle posliini mehuista kiiltäen. Olin vielä aivan turvoksissa edellisestä käsittelystä ja voideltu pullani oli kyllä taattua herkkua. Hurjassa laukassa saavutin ensimmäisen orgasmini yhä kovemmin huutaen ja isännän lauetessa tiukkaan, turvonneeseen pilluuni rintojani imien ja kourien, tulin sarjatulella uudelleen. "Todellakin, erinomainen sisäkkö Te olette, Anna Neiti" totesi isäntä noustessaan vuoteeltani "ehkäpä Anna lepää huoneessaan ja me syömme vaimoni kanssa kaksin. Huomenna kun nuori Herra ja tyttäremme Amanda tulevat viikonlopuksi kotiin, tarvitaan Neitiä taas. Olin nähnyt Rouvan huoneessa kuvat kauniista nuoresta naisesta ja syötävän komeasta miehestä, enkä voinut kuin toivoa haastattelujen jatkuvan pian. Olihan minulla aina ollut terve ruokahalu, mutta tämä ylitti villeimmätkin haaveeni. Upearintainen nainen, joka halusi nuolla minua ja mies, jonka kyrpä oli kuin kuvastosta ja taidot vuosien hiomat...

1

8418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IsoM

      Kirjoita ihmeessa jatkoa. Minä ainakin haluan lukea lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe