Mirjami oli äitini 57-vuotias ystävä. Olin tavannut hänet jo useamman kerran, hän oli meille oikeastaan perhetuttu. Oli äitini 60-vuotis synttärit ja Mirjami oli myös siellä. Synttärit vietettiin isolla seuratalolla ja siellä oli todella paljon porukkaa.
Ilta kului ja meno vaan koveni. Lähdin käymään nasitehuoneessa ja Mirjami sattui myös sinne. Hän on oikein mudokas, vähän pyöreähkö nainen. Tänään hänen yllään oli vaalea ja pitkä mekko, joka paljasti hänen rintojaan aika paljon. Vaihdoimme hiukan kuulumisia ja juttelimme muutakin. Ilta oli aika pitkällä, joten sanoin lähteväni kotiin. Mirjami tuli hiljaa luokseni ja halasi minua, painaen valtavat rintansa minuun kiinni. "Etkö lähtisi jatkoille minun luokseni?" Hän kuiskasi korvaani. Haluni heräsivät ja päätin suostua.
Mirjami avasi talonsa oven ja astuimme sisään. Talo oli sistutettu vaaleilla ja moderneilla huonekaluilla. Sohvalla istui toinen nainen, katsomassa Tv:tä. Hän näytti Mirjamin ikäiseltä ja oli samanlainen ruumiinrakenteeltaan. Mirjami käveli hänen luokseen ja suuteli häntä. "Tässä on Riina, hän on minun naisystäväni." Mirjami sanoi ja Riina nousi sohvalta ja tuli tervehtimään minua. Riina lähti käymään wc:ssä. Yhtäkkiä Mirjami tuli luokseni ja otti takkini pois. Hän riisui myös oman mekkonsa ja vei käteni hänen suurelle rinnalleen. Katsoin Mirjamia silmiin ja suutelimme. Hän riisui myös minun mekkoni. "Mmh! Rakastan tälläisiä ketunkuono tissejä!" Mirjami sanoi ja nuolaisi toista rintaani. Punastuin. Pian Riina saapui luoksemme, hänkin alasti. "Uu, näyttää hyvältä." Hän sanoi ja tuli taakseni, aivan minuun kiinni. Samoin Mirjami tuli etupuolelleni, niin että olin heidän välissään. He halailivat minua ja heidän kädet vaelsivat kehollani. Olin kiihottunut.
Pian Mirjami kävi hakemassa vaippakassin kaapista. Riina talutti minut makuuhuoneeseen ja kaatoi sängylle. Mirjami tuli vaipan kanssa luokseni ja alkoi laittamaan sitä minulle. "Sinä saat olla tämän illan meidän vauvana" Mirjami sanoi. Hän tuli vierelleni makaamaan ja alkoi silittämään rintojani. Riina tuli toiselle puolelle ja olin taas heidän välissä. Tunsin neljä lämmintä ja suurta rintaa painuvan kiinni minuun. "Meidän vauvalla on varmaan nälkä!" Mirjami sanoi. Hän otti rinnastaan kiinni ja toi nännin suulleni. Rupesin imemään hänen rintaansa. Tämä leikki tuntui oudolta, mutta kiihotuin todella paljon ja pian olin täysillä mukana. "Käyn nopeasti vessassa" sanoin, mutta Riina tarttui käteeni. "Sitä varten sinulla on vaippa!" Hän sanoi ja työnsi minut takaisin makuulle. "Anna pissin tulla! Tai vaikka isommankin hädän!" Mirjami tokaisi. Hetken mietittyä tyhjensin itseni vaippaan. Mirjami alkoi ottamaan vaippaa minulta pois. "Nyt mennään pimppipesulle, kulti!" Hän sanoi ja vei minut kylpyhuoneeseen. Hän laittoi minut lattialle makaamaan ja Riina raotti haarani. Hän otti käsisuihkun ja rupesi suihkuttamaan pissaista sekä kosteaa pilluani. Riina toi letkun aivan pilluni sulle ja suihkutti vettä kovalla paineella. Se tuntui taivaalliselta. Mirjami hieroi ja suuteli rintojani, välillä läimäytellen niitä. Sain orgasmin, kun Riina työnsi suihkun sisääni. Huusin ja pilluni alkoi sykkiä letkun ympärillä. Kun hengitykseni tasaantui ja olin taas rauhoittunut, Riina veti letkun pois pillustani. Alapääni oli kiimanesteestä märkä, joten Mirjami otti saippuapullon ja pruuttasi siitä klitorikselleni vähän. Hän alkoi hieromaan pillussani litisevää saippuaa alapäähäni. Samalla hän pyöritteli klittaani sormillaan, mikä sai minut hytkähtelemään. Lopuksi hän taas suihkutti pilluni. "Noniin, nyt on puhdas!" Riina sanoi ja nosti minut ylös. Hänellä oli pyyhe kädessä ja hän rupesi kuivaamaan alapäätäni. Mirjami talutti minut talkkipurkki kädessään makuuhuoneeseen. Hän levitti haarani ja alkoi taputtelemaan talkkia peppuuni sekä alapäähäni. "Eiköhän anneta nyt vähän ilmakylpyä!" Riina sanoi. Makasin sängyllä ja katselin kuinka Riina sekä Mirjami suutelivat, sekä hyväilivät toisiaan. He hieroivat rintojaan yhteen, nuolivat toisiaan ja puhuivat toisilleen. Riina otti Mirjamin toisen rinnan suuhun ja imi sitä. Mirjami voihki. "Sä oot niin seksikäs. Mä rakastan sua ja sun ihania rintoja ja sun kosteeta pillua." Riina puhui Mirjamille ja vei kätensä pikavisiitille Mirjamin pilluun. Mirjami pyöritteli samalla Riinan rintaa. He hyväilivät toisiaan hetken ja palasivat taas minun pariini. Riina oli laittamassa minulle vaippaa, mutta otti sen pois ja sanoi: "Eihän meidän vauvalla voi tuollaista pillukarvoitusta olla! Nyt saat kuule uuden ilmeen pilluusi!" Hän sanoi. Katsoin pörröistä alapäätäni. En vastustellut, sillä olin ajatellut posliinin ajamista. Sen myös sain. Ilta jatkui vaippaleikkien parissa vielä myöhään ja rintoja sain maistella yllinkyllin.
Vaippaleikkejä toisen naisen kanssa
VaippojaAH
3
3528
Vastaukset
- mullekans..
aaaaaahhhh!!! mäkin haluun!!!! tuli ihan semmonen olo et oisin halunnu olla sielä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- --
Jatkoa!!!!!
- khfhitrfhj
Jatkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057