Ihana juhannus, kokko, makkaraa, hyvää juomaa, perhe ympärillä, kaikki on hyvin!
Onko kaikki hyvin?
Ei ole...
Minulla on ikävä sinua!!!!!!!!
Keskikesän juhlaa
8
316
Vastaukset
- Syötte nyt vaan
makkarat sinapilla ja meette nukkumaan.
- ..........
mulla kans...yhtä ikävä
- Sama juttu
elämä on niin pepusta!
- kuin myös ikävä:)
Ei tämä minulle ollut.. mutta kunhan vastaan..
Kiva juhannus, töissä, ihmisten parissa, kaunis järvenranta, makkaraa, Sanaa ja laulua myös.. hyvä juhannus!
Mutta rukouksen laitoin järvelle katsellessani, jos ensi juhannuksena minulla saisi olla mies rinnallani. Hän.. tai se joka minun rinnalleni kuuluu:) - Samaa
Ei ollu minulle myöskään tämä ... mutta toivon hyvää juhannusta hänelle joka on mielessäni .. ja hyviä unia. Kaunis viesti aapeeltä!
- & ..
Mun on ihan älyttömän vaikee unohtaa hetkeksään toista. Joka puolella asioita jotka muistuttaa kullasta: Turun sinappi, piimäpurkissa leppis, lasten jutut... ihan kaikkialla nään rakkauden. Sit ku yrittää lukea, niin kas kas sieltäkin sinä tupsahdat. Onkohan tarkoitus se että mun ei kuulukaan unohtaa sua? Niin, sitä se on. Sä olet minussa, tatuoituna sydämeen.. oon sen jo tainnu kerran tänne kirjoittaa.
- hands on hand
Sama juttu.
Yhden tahdon rinnalleni viettämään juhannusta, sekä arkea & juhlaa myös kaikkina muina aikoina.
Wanna be together forever with someone special.- Ap
Onneksi tämä on pian ohi, ja taas alkaa arki...
Arki=Jälleennäkemisen riemua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770