Miltä se miehen muna tuntuu suussa?

Piggolo M

Hei! Tykkäättekö naiset oikeasti suuseksistä ja miltä se tuntuu kun se miehen muna työntyy sinne suuhunne ja millainen tunne siitä tulee kuvailuja? Ja mitä toivotte siltä munalta?

18

7514

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seymorebutts

      Mitenköhän tämä liittyy peppuseksiin? Opettelisit edes postaamaan oikeaan aihealueeseen.

      • ??? ?

        jos vaikka kirjottaja tarkottaa että miten se on erilainen kun se mulkku tuodaan suuhun suoraan peräreijästä.


    • valtterix

      tuntuu siltä kun imisi kostea makkaraa jossa on verisuonia
      terveisin valtterix

    • I feel so horny

      hyvältä tuntuu just sillä hetkellä kun sykkii spermat suuhun. ja etenkin jos kalu tulee suoraan peräreijästä suuhun ilman mitään puhdistuksia.

      • Anonyymi

        Olen saanut myös munan suoraan munan pepusta suuhun. Kun itse käy kiimaisena niin ei sitä makua huomaa. Sitten kun on kaikki siemenet sisässä ja tilanne menee lepäilyn puolelle rupeaa maku maistumaan suussa.


    • Mie

      Tuotahan voisi kokeilla !! Vastapestyn munan imemistä !!! Vastaa,jos kiinnostaa....

      • Anonyymi

        Haluan että imet minun mulkkua.


    • ragnar hade

      miltä kakki maistuu?

      • Anonyymi

        Sun märäntyneeltä suolelta


    • Barclay

      Kulli tuntuu ihanan pehmeältä ja kovalta samaan aikaan. IHANALTA. Sykkii suussa kiihottavasti, Entä ne spermat sitten, jumalaista elämäneliksiiriä. Tahmeaa ja tarttuu hyvin suun sisäpinnan limakalvoille. Kyllä siinä peppu kostuu kun kunnon kyrvän suuhun saa.

      Kakki maistuu maanläheiseltä, mutta ei ole minun herkkuani. Menee se kerman ja sokerin kera alas ihan mukavasti. Tahtoo vaan ainakin mulla tulla aina joku mahatauti ulosteensyönnin jälkeen. En tiedä mistä tämä johtuu.

      Lämmin ja tuore kakka on miellyttävä aine esim. kasvonaamioiden tekoon. hajuunkin tottuu varsin pian, itse jopa pidän ulosteen tuoksusta. Ei ole koskaan saman hajuista tai väristä kakkaa, vaan kaikissa on oma uniikki tuoksunsa ja värinsä. Tätä voisi verrata viiniharrastukseen.

    • ss

      KYLLÄ se miehen muna tuntuu mukavalta suussa ja lämmin sperma on kyllä ihanaa niellä naamallekkin on kiva ottaa olen mies 53v

      • Anonyymi

        Olet possujen possu 🐷


    • Anonyymi

      Musta se tuntuu hyvältä. Olen lukioikäinen poika. En siis nainen. Olen pitänyt munaa suussa jo yläkoulun alkamissyksystä alkaen. Ekaksi vain kaveriporukassa sitten piirin laajetessa muiltakin. Ikä haarukka on /-5 vuotta oma ikäni. Pidän siitä. Uskon olevani hyvä. Näin ainakin sanovat. Tosin olen monelle se ainoa. Eivät voi siis verrata mkehenkään.

    • Anonyymi

      Ei tule ikinä paskaista mulkkua meikäläisen suuhun. Ei ikinä.

      • Anonyymi

        Vastahan otit kukkakaali molon poskees


    • Anonyymi

      Se tuntuu aivan ihanalta kun muna on tullut suoraan perseestä ilman puhdistusta ja oon 29 vuotias nainen ja petän 4 erimiehen kanssa

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­i sek­­­si­teatteri ava­utu­­u Su­­ome­­en! Ku­tsu­­mme kai­­kk­­i­­. Il­­mo­it­tau­­­tum­inen ryhmäämme tä­­äl­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A9l6J0

    • Anonyymi

      NOOOH......... AH AH AH!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe