Fsx:än syntetisaattori

santtu99999999999999

Tietäiskö kukaan miten fsx:än syntetisaattorin saa toimimaan? Niin että huutelee laskeutuessa esim. "Fifty forty twenty" jne.

6

220

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos tästä jtn. apua

Pitää ilmeisesti ladata netistä. Jos haluat googlettaa koikeile hakusanoiksi esim. GPWS (Lyhenne sanoista Ground Proximity Warning System)

• googlettelijasanttu

Joo googlettelin aikani ja löysin videon jossa kyseisen asian lataaminen selitettiin. Kiitos neuvosta!

• kerroppa vielä
        googlettelijasanttu kirjoitti:

Joo googlettelin aikani ja löysin videon jossa kyseisen asian lataaminen selitettiin. Kiitos neuvosta!

että miten se tapahtuu jos viitsisit, kiitos. Niin ja mistä sen ladatasit !!

• pahkeinen...
        googlettelijasanttu kirjoitti:

asensin sen fsx kansioon ja työpöydölle kuvakkeen ja avaan sen, mutta simussa se ei toimi ainakaan mulla xp:ssä. Vai pitääkö jotakin muita juttuja vielä avata ?

• Keskustelunaloittaja

Joo siinä täytyy ladata sellainen FSUIPC niminen ohjelma joka yhdistää simun ja äänet. Joten googleta sanalla FSUIPC ja lataa se. Ei ole viruksia. Kyllä se siinä videossa neuvottiin mutta puhujan aksentti nyt ei ollut maailman selvin....

• Minä edelleen....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      49
      1268
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      995
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      967
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      663
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      658
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      430
    8. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      419
    9. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      417
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    Aihe