Olen tajunnut että olen yksinäinen koska olen vaativa ja nirso ihmisten suhteen. Ärsyynnyn todella helposti ihmisiin jotka yrittävät tehdä tuttavuutta kanssani. Nyt vietän juhannusta yksin vaikka sain kutsun eräälle mökille jossa olisi ollut paljon juhlijoita mutta peruin lähtöni koska tiedän että siellä on yksi henkilö jota en voi sietää.
On myös toinen paikka mihin minut on kutsuttu mutta tiedän että sinne tuleepaljon sellaista hipsteri/hippi porukkaa josta en pidä niin taidan jättää senkin väliin.
Sitten ne henkilöt joita siedän ja kenen kanssa haluaisin olla enemmän eivät yleensä kutsu minua mukaansa ja kun itse yritän kutsua niin heillä on muuta tekemistä. Ovat keskenään mutta eivät kysy että haluaisinko liittyä seuraan :(
Olen mielummin yksin kuin seurassa josta en pidä. Tämä vaativuus on vain todella raskasta koska olen tämän takia ja ujouden takia aina yksin.
Juon usein ja käyn usein baareissa yksin. Siellä tutustun aina miehiin jotka sitten kiinnostuvat minusta mutta he alkavat ärsyttää hyvin nopeasti ja sitten en enää vastaa puhelimeen.
Ongelmani on siis että vedän puoleeni kyllä ihmisiä mutta en vain pidä heistä. Ja ne henkilöt joista pidän eivät ilmeisesti pidä minusta :(
Välillä mietin että parempi olisi kuolla...
olen ihan surkea
4
119
Vastaukset
- Give a change
Opettele tulemaan toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, vaikka et heistä pitäisikään. Eikä sinun ole pakko hänen kanssaan jutella, mutta älä ole kusipää tai töykeä käytökseltäsi, vaikket hänestä pitäisikään. Ja voihan olla, että hän onkin toisenlainen ihminen kuin kuvittelet, mutta hän ei ole vain saanut mahdollisuutta.
- pointillisti
"Välillä mietin että parempi olisi kuolla..."
Niin.... kannattaa tosiaan harkita... - Voi olla.
"Välillä mietin että parempi olisi kuolla... "
Voi olla että tämä on teidän polkunne. Tunnustelkaa tunteitanne ja saatte vastauksen. - l-l-l
Siinä voi käydä niin, että kun on liian nirso, niin ie kohta enää pyydetäkään mukaan mihinkään. Eikä ole enää varaa valita seuraa, kun ei ole mistä valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251