Mun mielipide on se että pikku g on paras ikuisesti! henkal on todella hyvät riimitykset mä en pystyisi ikinä parempaan!
jos henri luet tän ni mä ainakin sanon et sä oot maailman söpöin jäbä oikeesti jos mul ois mahollisuus ni vaikka tulisin sun levylles koska mul on ihan hyvä laulu ääni voi ku mä voisin jutella sun kaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
henkka oot ikuisesti paras!!!
pikku g on paras!!!!4:ever
4
273
Vastaukset
- Luup
Pikku G on aivan paska!! Minäkin pystyisin parempaan kuin tämä Pikku G:n rap-skenen raiskaus. Vittu mä nauran aina kun radiosta tulee joku Pikku G:n "räppi". Ei kukaan voi tosissaan sanoa itseänsä räppäriksi ja laulaa jotain tupakkaräppiä. Vittu mikä pelle se jätkä :D:D:D:D:D:D
- sanZu
Jäbällä on riimit kohdallaa! Eikä mul oo ainakaa mitää moitittavaa pikku g:stä..=)
Ja se sen uus biisi on aivan mahtava!!! - pikkugeeee<3<3<3
HAHHAH! säkö pystyisit henkkaa parmmin riimitteleen??! MUST ON ÄLYTTÖMÄN HIENOO ET PIKKUG VIITSII NIIS RIIMEISSÄKI OLLA OMA ITSENSÄ,
HENKKA ON VARMAA AINUT RÄPPÄRI,JONKA SANOIS ON JOTAIN JÄRKEEKIN!!!!PIKKUG ON IHANA,PARAS,JA SÖPÖ!!!!! - Mikko
pikkugeeee<3<3<3 kirjoitti:
HAHHAH! säkö pystyisit henkkaa parmmin riimitteleen??! MUST ON ÄLYTTÖMÄN HIENOO ET PIKKUG VIITSII NIIS RIIMEISSÄKI OLLA OMA ITSENSÄ,
HENKKA ON VARMAA AINUT RÄPPÄRI,JONKA SANOIS ON JOTAIN JÄRKEEKIN!!!!PIKKUG ON IHANA,PARAS,JA SÖPÖ!!!!!Jos Hiphop tietämyksesi olisi muutakin, kuin Pelkkää Pikku G:tä tai muuta Royal family-sontaa, tietäisit, että on paljon Pikku G:tä parempia riimittelijöitä ja sanoittajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665341Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1324165Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771722- 631395
- 2611107
- 471092
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E120917Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim43762Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31693Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.38652