Mun mielipide on se että pikku g on paras ikuisesti! henkal on todella hyvät riimitykset mä en pystyisi ikinä parempaan!
jos henri luet tän ni mä ainakin sanon et sä oot maailman söpöin jäbä oikeesti jos mul ois mahollisuus ni vaikka tulisin sun levylles koska mul on ihan hyvä laulu ääni voi ku mä voisin jutella sun kaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
henkka oot ikuisesti paras!!!
pikku g on paras!!!!4:ever
4
291
Vastaukset
- Luup
Pikku G on aivan paska!! Minäkin pystyisin parempaan kuin tämä Pikku G:n rap-skenen raiskaus. Vittu mä nauran aina kun radiosta tulee joku Pikku G:n "räppi". Ei kukaan voi tosissaan sanoa itseänsä räppäriksi ja laulaa jotain tupakkaräppiä. Vittu mikä pelle se jätkä :D:D:D:D:D:D
- sanZu
Jäbällä on riimit kohdallaa! Eikä mul oo ainakaa mitää moitittavaa pikku g:stä..=)
Ja se sen uus biisi on aivan mahtava!!! - pikkugeeee<3<3<3
HAHHAH! säkö pystyisit henkkaa parmmin riimitteleen??! MUST ON ÄLYTTÖMÄN HIENOO ET PIKKUG VIITSII NIIS RIIMEISSÄKI OLLA OMA ITSENSÄ,
HENKKA ON VARMAA AINUT RÄPPÄRI,JONKA SANOIS ON JOTAIN JÄRKEEKIN!!!!PIKKUG ON IHANA,PARAS,JA SÖPÖ!!!!! - Mikko
pikkugeeee<3<3<3 kirjoitti:
HAHHAH! säkö pystyisit henkkaa parmmin riimitteleen??! MUST ON ÄLYTTÖMÄN HIENOO ET PIKKUG VIITSII NIIS RIIMEISSÄKI OLLA OMA ITSENSÄ,
HENKKA ON VARMAA AINUT RÄPPÄRI,JONKA SANOIS ON JOTAIN JÄRKEEKIN!!!!PIKKUG ON IHANA,PARAS,JA SÖPÖ!!!!!Jos Hiphop tietämyksesi olisi muutakin, kuin Pelkkää Pikku G:tä tai muuta Royal family-sontaa, tietäisit, että on paljon Pikku G:tä parempia riimittelijöitä ja sanoittajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225907Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745102016Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261346Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24904