3000€ kuussa, minne?

Sijoittaja ei jaksa.

Alkaa jäämään yli tämä 3000€ kuussa. Olen katsellut kaikenmailman mahdollisuuksia.

Oikeaa ei tunnu löytyvän millään, Oikeasti tuottavaa ratkaisua. kaikenmailman rahastoja ja tilejä tuntuu olevan ne mitä pankit kauppaa.

Suorien osakesijoitusten tarjoaminen pankista tuntuu todella vähäiseltä, näissähän palkkiot on pankille kohtuulliset.


Nähtävästi ainoana vaihtoehtona tuntuu olevan suora osakesijoitus, josta saattaa saada kohtuullista tuottoa.

Millä firmalla olisi riippumattomia salkunhoito palveluja? Olisin valmis maksamaan oikeasta ja tuottavasta salkunhoidosta.

En jaksa / kerkeä alkaa keskittymään salkun hoitoon itse.

4

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä innostu

      laita nyt ensimmäiset 6 kk tavalliselle tilille, eli 18 000 €.

      harvoin kannattaa heti luulla että raha poikii, kannattaa pitää mielessä todelliset tilastot,
      ja miettiä kun pörssi ja kaikki muutkin laskevat, aika viisas pitää olla jos oikeasti saa tuottamaan,
      tiedän yhden ryhmän, jossa puolella tulee miinusta jos katsotaan 5 vuotta taaksepäin,
      toisella vajaalla puolella noin 1 % vähemmän kuin pankissa olisi tullut, vain 10 % TUOTTO ON HIENOO

      toki tuottosi ja tappiosi hämärtyy helpolla jos aina säästät samaan kasaan 3000 € kk.

      • Sijoittaja Ei Jaksa.

        Empähän ole innostunut.
        Pitäisi vain löytää kohtuu tuotto ja kohtuu riski samassa paprussa.

        Ja tuotto odotukseni ovat varmasti realistiset. Minulla on muuta sijoitus toimintaa.
        Mutta kohteen valinta tuntuu ylivoimaisen vaikealta.


      • aikuisopiskelija....
        Sijoittaja Ei Jaksa. kirjoitti:

        Empähän ole innostunut.
        Pitäisi vain löytää kohtuu tuotto ja kohtuu riski samassa paprussa.

        Ja tuotto odotukseni ovat varmasti realistiset. Minulla on muuta sijoitus toimintaa.
        Mutta kohteen valinta tuntuu ylivoimaisen vaikealta.

        minä sijoittaisin opiskeluun, jos tuossa iässä et jaksa, pää halkeaa, kuinka enää myöhemmin,
        teet liian vaikeaa toimintaa aivokapasiteetiisi nähden,


    • RP

      Osta tylsiä mummo-osakkeita. Firmoja, joilla on tasaisen tylsää mutta kannattavaa liiketoimintaa ja jotka maksavat hyvää osinkoa. Tällaisten osakkeiden kanssa on kuin katsoisi maalin kuivumista, jännitystä ei siis piisaa, mutta keväinen osinkosade piristää kummasti mieltä. Omat suosikkini tylsistä osinkokoneista ovat Sampo, Fortum, Elisa, Orion. Saga Furs on myös tylsä ja tuottoisa, mutta syklisempi kuin nuo aiemmin mainitut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe