Alkaa jäämään yli tämä 3000€ kuussa. Olen katsellut kaikenmailman mahdollisuuksia.
Oikeaa ei tunnu löytyvän millään, Oikeasti tuottavaa ratkaisua. kaikenmailman rahastoja ja tilejä tuntuu olevan ne mitä pankit kauppaa.
Suorien osakesijoitusten tarjoaminen pankista tuntuu todella vähäiseltä, näissähän palkkiot on pankille kohtuulliset.
Nähtävästi ainoana vaihtoehtona tuntuu olevan suora osakesijoitus, josta saattaa saada kohtuullista tuottoa.
Millä firmalla olisi riippumattomia salkunhoito palveluja? Olisin valmis maksamaan oikeasta ja tuottavasta salkunhoidosta.
En jaksa / kerkeä alkaa keskittymään salkun hoitoon itse.
3000€ kuussa, minne?
4
303
Vastaukset
- älä innostu
laita nyt ensimmäiset 6 kk tavalliselle tilille, eli 18 000 €.
harvoin kannattaa heti luulla että raha poikii, kannattaa pitää mielessä todelliset tilastot,
ja miettiä kun pörssi ja kaikki muutkin laskevat, aika viisas pitää olla jos oikeasti saa tuottamaan,
tiedän yhden ryhmän, jossa puolella tulee miinusta jos katsotaan 5 vuotta taaksepäin,
toisella vajaalla puolella noin 1 % vähemmän kuin pankissa olisi tullut, vain 10 % TUOTTO ON HIENOO
toki tuottosi ja tappiosi hämärtyy helpolla jos aina säästät samaan kasaan 3000 € kk.- Sijoittaja Ei Jaksa.
Empähän ole innostunut.
Pitäisi vain löytää kohtuu tuotto ja kohtuu riski samassa paprussa.
Ja tuotto odotukseni ovat varmasti realistiset. Minulla on muuta sijoitus toimintaa.
Mutta kohteen valinta tuntuu ylivoimaisen vaikealta. - aikuisopiskelija....
Sijoittaja Ei Jaksa. kirjoitti:
Empähän ole innostunut.
Pitäisi vain löytää kohtuu tuotto ja kohtuu riski samassa paprussa.
Ja tuotto odotukseni ovat varmasti realistiset. Minulla on muuta sijoitus toimintaa.
Mutta kohteen valinta tuntuu ylivoimaisen vaikealta.minä sijoittaisin opiskeluun, jos tuossa iässä et jaksa, pää halkeaa, kuinka enää myöhemmin,
teet liian vaikeaa toimintaa aivokapasiteetiisi nähden,
- RP
Osta tylsiä mummo-osakkeita. Firmoja, joilla on tasaisen tylsää mutta kannattavaa liiketoimintaa ja jotka maksavat hyvää osinkoa. Tällaisten osakkeiden kanssa on kuin katsoisi maalin kuivumista, jännitystä ei siis piisaa, mutta keväinen osinkosade piristää kummasti mieltä. Omat suosikkini tylsistä osinkokoneista ovat Sampo, Fortum, Elisa, Orion. Saga Furs on myös tylsä ja tuottoisa, mutta syklisempi kuin nuo aiemmin mainitut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453