3000€ kuussa, minne?

Sijoittaja ei jaksa.

Alkaa jäämään yli tämä 3000€ kuussa. Olen katsellut kaikenmailman mahdollisuuksia.

Oikeaa ei tunnu löytyvän millään, Oikeasti tuottavaa ratkaisua. kaikenmailman rahastoja ja tilejä tuntuu olevan ne mitä pankit kauppaa.

Suorien osakesijoitusten tarjoaminen pankista tuntuu todella vähäiseltä, näissähän palkkiot on pankille kohtuulliset.


Nähtävästi ainoana vaihtoehtona tuntuu olevan suora osakesijoitus, josta saattaa saada kohtuullista tuottoa.

Millä firmalla olisi riippumattomia salkunhoito palveluja? Olisin valmis maksamaan oikeasta ja tuottavasta salkunhoidosta.

En jaksa / kerkeä alkaa keskittymään salkun hoitoon itse.

4

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä innostu

      laita nyt ensimmäiset 6 kk tavalliselle tilille, eli 18 000 €.

      harvoin kannattaa heti luulla että raha poikii, kannattaa pitää mielessä todelliset tilastot,
      ja miettiä kun pörssi ja kaikki muutkin laskevat, aika viisas pitää olla jos oikeasti saa tuottamaan,
      tiedän yhden ryhmän, jossa puolella tulee miinusta jos katsotaan 5 vuotta taaksepäin,
      toisella vajaalla puolella noin 1 % vähemmän kuin pankissa olisi tullut, vain 10 % TUOTTO ON HIENOO

      toki tuottosi ja tappiosi hämärtyy helpolla jos aina säästät samaan kasaan 3000 € kk.

      • Sijoittaja Ei Jaksa.

        Empähän ole innostunut.
        Pitäisi vain löytää kohtuu tuotto ja kohtuu riski samassa paprussa.

        Ja tuotto odotukseni ovat varmasti realistiset. Minulla on muuta sijoitus toimintaa.
        Mutta kohteen valinta tuntuu ylivoimaisen vaikealta.


      • aikuisopiskelija....
        Sijoittaja Ei Jaksa. kirjoitti:

        Empähän ole innostunut.
        Pitäisi vain löytää kohtuu tuotto ja kohtuu riski samassa paprussa.

        Ja tuotto odotukseni ovat varmasti realistiset. Minulla on muuta sijoitus toimintaa.
        Mutta kohteen valinta tuntuu ylivoimaisen vaikealta.

        minä sijoittaisin opiskeluun, jos tuossa iässä et jaksa, pää halkeaa, kuinka enää myöhemmin,
        teet liian vaikeaa toimintaa aivokapasiteetiisi nähden,


    • RP

      Osta tylsiä mummo-osakkeita. Firmoja, joilla on tasaisen tylsää mutta kannattavaa liiketoimintaa ja jotka maksavat hyvää osinkoa. Tällaisten osakkeiden kanssa on kuin katsoisi maalin kuivumista, jännitystä ei siis piisaa, mutta keväinen osinkosade piristää kummasti mieltä. Omat suosikkini tylsistä osinkokoneista ovat Sampo, Fortum, Elisa, Orion. Saga Furs on myös tylsä ja tuottoisa, mutta syklisempi kuin nuo aiemmin mainitut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe