NOOOOOOOOOOOniiingnigningingeeeen. Miten saa ilmaista rahaa(helposti) noniiieeen!
NOOOOOOOONIIInignignig
5
77
Vastaukset
- NONIIIEEENGHNGN
NOniiien olen iloinen että joku vihdoinkin teki aiheen tästäh noniieeeenngngnignign terve noniin noniiingngngn TÄMÄ EI VITSI!!! KAIKKKI TOTTA! PERUSTUU TOSITAPAHTUMIIN!!!!!!!!!! MIEHET LIITTYVÄT ILMAISEKSI!!1
- sohvaperuna
noooooonniiinng hyvä juttu että tästäkin on tehty aihe. olen miettinyt juuri tuota samaa asiaa että miten saisi rahaa ilmaiseksi kotisohvalla makaillen, koska olen helvetin ruma ja laiska ihminen.
ei ole ollut nais seuraa sitten toisen maailmansodan. mutta olisin kiitollinen jos joku viitsisi kertoa jonkun hyvän tavat tienata fyrkkaa. - mummyui
minäkin tarvitsisin apua! Minun äiti on niin köyhä et ko sil o yks kenkä jalassa ja kysyy oletko hävittänyt toisen kengän niin hän vastaa että ei vaan löysin yhden
- NAMMMANM
mun äitil o vähä sama juttu!?=!=!?!!= mun äiti o nii köyhä et se käyttäää cheerioussei korvakoruin
- ASDASF
NAMMMANM kirjoitti:
mun äitil o vähä sama juttu!?=!=!?!!= mun äiti o nii köyhä et se käyttäää cheerioussei korvakoruin
MUN ÄITI ON NIII KÖYHÄ ET KO SE KÄY MÄKIS SYÖMÄS NI SEN PITÄÄ NUOLLA MUITTE SORMET
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798