Olin aina unelmoinut serkustani,Hän oli niin kaunis hoikka nuori 16 vuotias.Itse olen 15 vuotias.Minun salainen fantasiani on ollut jo 2 vuotta serkkuni.Kerran kun olin serkuillani,menin penkomaan heidän pyykkejään ja varasti sieltä serkkuni Pikkuhousut. Serkkuni nimi on Elina.
Yksi kaunis kesä päivä menimme mökille Isäni ja serkkuni kanssa.Silloin oli ollut juhannus aatto.Oli niin kaunis kesäpäivä että ajattelin mennä saunaan ja uimaan.
Mökkimme oli järvenrannassa,se oli hyvä juttu, Sillä mökillämme on ulkosauna.
Isäni ja serkkuni tulisivat myöhemmin saunaan,isäni oli ottanut jo muutaman kaljan. Isäni ajatteli ryypätä nyt juhannusaattona.Menin suihkuun,ajattelin serkkuani Elinaa. Minulla oli kalu puoliksi pystyssä,yritin peittää seisokin,jotta pääsisin saunaankin ulos rauhassa. Naapureita meillä on vain yksi tässä lähellä, sitten tuolla 200m päässä on kauempana on toinen naapuri.Ajattelin juuri mennä saunaan,kunnes kävi mielessä että voisin varastaa isäni pari kaljaa,kun hän päissään oli.Menin juuri saunaan 2 koff tölkkiä pyyhkeen alle piilotettuna.Mitähän serkkuni tuumaisi kun näkisi että joisin,en uskoisi että varmaan mitään.Mutta nyt ainakin sain kallisarvoisen runkkaus hetket saunassa.Minä ajattelin vain serkkuani,serkkuni tulee vasta myöhemmin saunaan.Menin saunaan ,laitoin puita pesään ja menin istuaan lauteille,seisokki yllätti minut,Päätin alkaa runkkaamaan.Runkkasin ja runkkasin kunnes yhtäkkiä ulkosaunan ulkoovi aukesi,Olin ihan hädissäni.
Kaluni oli niin seisokissa että hävetti,serkkuni oli tuomassa pyyhkeitä kunnes näki kaluni seisokissa lasisen saunaoven läpi. Olin ihan hämmilläni serkkuni oli myös ihan hiljaa ja hämmillään.Serkkuni laittoi vain pyyhkeet naulaan ja lähti.minä tulin saunasta pois ja lähdin suihkuun päin.Serkkuni meni omaan huoneeseensa jossa nukkua.Minä menin taas suihkuun.Minua vielläkin mietitytti kun serkkuni yllätti minut.Tällä kertaa ajattelin mennä vain nukkumaan,serkkuni huone oli huoneeni vieressä jossa minä nukkuisin.
olin juuri menossa nukkumaan kunnes kuulin voihkintaa serkkuni huoneesta.
Minä päätin kurkata avaimenreiästä ja näin kun hän Masturboi.Kaluni meni aivan seisokkiin. Menin itsekkin huoneeseeni Masturboimaan.olin juuri aloittamassa kunnes....JATKUU!
Mitä serkumpi sitä herkumpi osa 1/3
sexyboy69
5
6466
Vastaukset
- Rambo123
Kusetat varmaan ei toi mitään totta ole! jos on ni ei muuta ku serkkuas panemaan muista vain ehkäisy
- herrasykkuno
nämä on seksinovelleja, eli fiktiota, ei näiden totta tarvi olla -.-
- kgtfkt
jatka
- ....................
Rambo123 oletko vitun idiootti? Tämä on seksinovelli, tämän on tarkoitus kiihottaa tämä ei ole tositarinat osiossa.""
- Sexobeibi
Hyvä jatka, sormetan tääl ja koht laukeen :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170