Elikkäs otsikosta päätellen kyselen raskauden ensi oireista. En tiedä kuvittelenko nämä tai osan näistä, mutta varmennusta kokeneemmilta kyselisin.
Minulla on ollut selkäkipuja, sellaista pistävää, älytön jano aivan koko ajan ja alavatsa tuntuu todella pinkeältä. En tiedä miten kuvailisin sen tunteen, ehkä sellainen olo kuin olisi edellisenä päivänä ollut rankka treeni, vaikka lihaksissa ei tunnu kipua.
Olen ollut älyttömän väsynyt ja saatan kevyesti nukkua 10-12 tunnin yöunia.
Kuukautiskierto on aivan sekaisin, 8kk on menty niin, että saa arvata tuleeko niitä vai ei. Joka toinen- tai kolmas kuukausi tullut. Nyt viimeiset 2kk tullut molempina kuina ja tänään olisi pitänyt 'normaalin' kierron mukaan alkaa.
Ikää on siis 18 vuotta.
Paljon kiitoksia niille ketkä osaavat tietämätöntä auttaa!
Raskauden ensioireita?
hiemanhöpsö??
1
144
Vastaukset
- .
No mitäpä kertoo raskaustesti? Milloin olet tehnyt viimeksi testin? Tuo että kuukautisia ei kuulu kuin joka toinen tai kolmas kuukausi kertoo kyllä enemminkin hormonihäiriöstä, eli aikaa gynelle varaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891- 45886