Lain alle jäänyt kristitty

Jeesus tie autuuteen

Tämä on myös erittäin tärkeätä meille kristityille ymmärtää että:

1. Me uskomme JO JEESUKSESSA KRISTUKSESSA TÄYTETTYYN LAKIIN.

2. EMME MISSÄÄN OLOSUHTEISSA PYRI VANHURSKAUTUMAAN LAKIA TÄYTTÄMÄLLÄ.

Kohta 2. johtaa ihmisen hirvittäviin saat'anan syvyyksiin. Jatkuvaan syyllisyyteen, kuoleman - ja hyljätyksi tulemisen pelkoihin, häpeään, toisten ihmisten mielipiteiden orjuuteen.

Sanalla sanoen kristitty joutuu lain vaatimusten alle jäädessään omavanhurskaus per'keleen kettingillä betoniseinään kiinni.

4

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus tie autuuteen

Gal. 4:28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.

Gal. 4:29 Mutta niinkuin lihan mukaan syntynyt silloin vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin.

Gal. 4:30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."

Gal. 4:31-5:6
      Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.
      Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.

Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi. Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.

Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte ...

*) ... lain kautta ...

... tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.

Sillä me odotamme uskosta vanhurskauden toivoa Hengen kautta.
      Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.

• Jeesus tie autuuteen

Lakia täyttämään pyrkivät henkilöt aloittavat heti vainon seurakunnassa, kun aletaan rohkeasti julistamaan siitä vanhurskaudesta, joka tulee USKOSTA ilman ihmisen omia töitä.

Tälläkin palstalla USKOSTA saarnaaminen nostaa kovat raivonpurkaukset.

Omavanhurskaus nousee heti takajaloilleen ja ryhtyy voimakkaaseen hyökkäykseen, kun pitäisi uskoa yksin armosta yksin Kristuksen tähden.

Heti alkavat elämäntapaansa- uskovat kovan metelin.
        - Ei käy!
        - Mene pois!
        - Irti Jeesuksesta ja heti!
        - Jeesus ei sinua kykene pelastamaan!
        - Väärä henki!
        - Ala painua, - me omistamme Jeesuksen!

Kamalinta on sen ihmisen kohtalo, joka alkaa uskomaan tuollaisia uhkauksia, ja lähtee pois Jeesuksen, ainoan pelastuksensa luota

• Olen seurannut erästä vanhusta, jonka olen tuntenut lähes 40 v. Hän on käytökseltään tuomitseva, vihastuu aina, kun kuulee jonkun tehneen pahaa jollekin toiselle tai toisille ihmisille. Toivoo, että pedofiilit pantaisiin vankilaan ja kidutettaisiin. On hyvin nuuka jopa rahanahne, kova ja ylpeä. Rukoilee paljon ja on tosiuskovainen. Mielestäni tällainen on lakihenkinen. Pahantekijöitä kohtaan en ole hänessä huomannut minkäänlaista lähimmäisenrakkauta ja sääliä. Itse olen aina rukoillut näiden pelastusta ja monet rikolliset ovatkin tuleet uskoon, kiitos Herralle. Itse olemme armosta pelastetut. Rikollinen, joka ei tunne Jeesusta ja hänen armoaan, tarvitsee esirukoilijoita, ei tuomitsijoita. Uskon, että Breivik voi myös pelastua rukousten kautta. Maallinen tuomio hänen on kuitenkin kärsittävä, mutta tuomio kuuluu oikeudelle, ei yksityisille ihmisille, lopuksi Jumalalle.

• Jeesus tie autuuteen

Näin se on. Aamen!

Olemme monella tavalla heikkoja ja vajavaisia. Avaukseni tarkoitus on johdattaa lain kuormien alle nääntyviä uskomaan Jeesukseen Kristukseen, joka on meidän puolestamme jo täyttänyt lain vaatimukset.

Omanvanhurskauden kuormat ovat todella raskaita. Kuten esimerkiksi
        eri syistä eronneiden parien kieltäminen uudelleen avioitumasta, eli pidätetään heiltä syntien (avioron) anteeksiantamus Jeesuksen käskyn vastaisesti. Pakkolisääntyminen henkensä kaupalla, vastoin Kristuksen rakkauden lakia, on myös lain orjuutta, sanan raskaimmassa merkityksessä.

Jatkuva syyllisyydessä ja itsesäälissä, pelossa ja häpeässä rypeminen ei ole sekään kotoisin Kristuksesta. Jeesuksessa kun ihmisellä on ilo ja rauha Jumalassa, josta seuraa jatkuva kiitos ja ylistysmieli Jumalalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe