Herätessä kuusenlatvaan kiipesin, tuuleen sointuni lähetin.
Jospa ääni huilun korvassasi helähtäisi, antaisi hymyn päivään.
Nuotit valuisivat korvastasi rintaan lämpimään. Siellä minä silittäisin, sisälläsi.
Kuin sormeni huilulla, rinnallasi piirtävät.
Tuulen ja lintujen mukana lähetän viestin, ikävä.
Huomen metsästä....
13
279
Vastaukset
- Ootko...
hyvä haltia? kiva viesti näin alakuloiseen aamuuni...kiitos kaunis :)
- valkeahaltia
Ehdottaman hyvä, harmi että ihmisten julmuus pakottaa täällä metsässä piiloilemaan. Soittamaan haikeita nuotteja. Yöllä muutun joksikin mustemmaksi ja olen kaapissa.
- nti huu,
Ei kaikki ihmiset ole julmia. Vaikka julmuutta toki on paljon. Liian moni meistä lymyilee mustana kaapissa vaikka voisi sen ajan olla vaikka toisen, kaipaamansa, sylissä tai istua metsämäättäällä kuuntelemassa linnunlaulua.
- valkeahaltia
nti huu, kirjoitti:
Ei kaikki ihmiset ole julmia. Vaikka julmuutta toki on paljon. Liian moni meistä lymyilee mustana kaapissa vaikka voisi sen ajan olla vaikka toisen, kaipaamansa, sylissä tai istua metsämäättäällä kuuntelemassa linnunlaulua.
Kiitos kauniista sanoista nti huu. Ne olivat kuin lämmin läikähdys tähtiä melankoliamieleen. Nuotti sinulle :)
- Voi kunpa
joku ottais sut ja halais kunnolla. Sen olet ansainnut.
- nit huu
valkeahaltia kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoista nti huu. Ne olivat kuin lämmin läikähdys tähtiä melankoliamieleen. Nuotti sinulle :)
Kiitos nuotista. Todellisuudessa olen maailman huonoin ulkoilja. Haaveilen siitä miten kävelen metsässä kuuntelemassa lintujenlaulua. Jos joskus tutustun hänen kanssaan kenelle täällä kirjoitan, hän voisi ilahduttaa mua metsäretkellä.
- valkeahaltia
nit huu kirjoitti:
Kiitos nuotista. Todellisuudessa olen maailman huonoin ulkoilja. Haaveilen siitä miten kävelen metsässä kuuntelemassa lintujenlaulua. Jos joskus tutustun hänen kanssaan kenelle täällä kirjoitan, hän voisi ilahduttaa mua metsäretkellä.
Toivon että hänet kohtaat ja koet toivomasi :) Itse kuljen ihastelemassa metsääni yksinäni,se on minun vapauttani. Toivosin että jonain päivänä joku toinen kulkee rinnallani yhtä vapaana. Kaunista iltaa, minua kutsuu illansoitto ja löylynlämpö.
- eräs haltia
Kauniisti sanasi asettelit, hyvin kauniisti. Kiitos.
- ................
Rumasti sanottu ,typerää tekstiä
- valkeahaltia
Voi olla, kyynisyytesi on kuitenkin vielä rumempaa ja typerämpää. Sait lyötyä, sillä väärällä tavalla.
- <3
>3
- Hyvin
Kaunista! Pisti ajattelemaan..
Todella kauniisti kirjoitit=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625