Herätessä kuusenlatvaan kiipesin, tuuleen sointuni lähetin.
Jospa ääni huilun korvassasi helähtäisi, antaisi hymyn päivään.
Nuotit valuisivat korvastasi rintaan lämpimään. Siellä minä silittäisin, sisälläsi.
Kuin sormeni huilulla, rinnallasi piirtävät.
Tuulen ja lintujen mukana lähetän viestin, ikävä.
Huomen metsästä....
13
271
Vastaukset
- Ootko...
hyvä haltia? kiva viesti näin alakuloiseen aamuuni...kiitos kaunis :)
- valkeahaltia
Ehdottaman hyvä, harmi että ihmisten julmuus pakottaa täällä metsässä piiloilemaan. Soittamaan haikeita nuotteja. Yöllä muutun joksikin mustemmaksi ja olen kaapissa.
- nti huu,
Ei kaikki ihmiset ole julmia. Vaikka julmuutta toki on paljon. Liian moni meistä lymyilee mustana kaapissa vaikka voisi sen ajan olla vaikka toisen, kaipaamansa, sylissä tai istua metsämäättäällä kuuntelemassa linnunlaulua.
- valkeahaltia
nti huu, kirjoitti:
Ei kaikki ihmiset ole julmia. Vaikka julmuutta toki on paljon. Liian moni meistä lymyilee mustana kaapissa vaikka voisi sen ajan olla vaikka toisen, kaipaamansa, sylissä tai istua metsämäättäällä kuuntelemassa linnunlaulua.
Kiitos kauniista sanoista nti huu. Ne olivat kuin lämmin läikähdys tähtiä melankoliamieleen. Nuotti sinulle :)
- Voi kunpa
joku ottais sut ja halais kunnolla. Sen olet ansainnut.
- nit huu
valkeahaltia kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoista nti huu. Ne olivat kuin lämmin läikähdys tähtiä melankoliamieleen. Nuotti sinulle :)
Kiitos nuotista. Todellisuudessa olen maailman huonoin ulkoilja. Haaveilen siitä miten kävelen metsässä kuuntelemassa lintujenlaulua. Jos joskus tutustun hänen kanssaan kenelle täällä kirjoitan, hän voisi ilahduttaa mua metsäretkellä.
- valkeahaltia
nit huu kirjoitti:
Kiitos nuotista. Todellisuudessa olen maailman huonoin ulkoilja. Haaveilen siitä miten kävelen metsässä kuuntelemassa lintujenlaulua. Jos joskus tutustun hänen kanssaan kenelle täällä kirjoitan, hän voisi ilahduttaa mua metsäretkellä.
Toivon että hänet kohtaat ja koet toivomasi :) Itse kuljen ihastelemassa metsääni yksinäni,se on minun vapauttani. Toivosin että jonain päivänä joku toinen kulkee rinnallani yhtä vapaana. Kaunista iltaa, minua kutsuu illansoitto ja löylynlämpö.
- eräs haltia
Kauniisti sanasi asettelit, hyvin kauniisti. Kiitos.
- ................
Rumasti sanottu ,typerää tekstiä
- valkeahaltia
Voi olla, kyynisyytesi on kuitenkin vielä rumempaa ja typerämpää. Sait lyötyä, sillä väärällä tavalla.
- <3
>3
- Hyvin
Kaunista! Pisti ajattelemaan..
Todella kauniisti kirjoitit=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä1832801Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa762532SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1782144Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää241911Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1121600Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.831333HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363221253Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1131163- 811103
Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n175908