even angels will fall nettikauppa kokemuksia??

ihmettee...??

tilasin reilu kolme viikkoa sitten sieltä tavaraa ja monesti pistänyt spostia että missä viipyy???ei minkään näköistä vastausta ole saanut....:(

39

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määääääääääääää

      Mulla sama homma! ainakin 3viikkoo sit tilasin ja en oo pakettiani saanut

    • pliina

      sama homma täällä..... mekko tilattu ja maksettu ei kuulu ja sähköpostiin ei vastata!!! :D

    • ihmettelee..??

      laitoin just kuluttaja asiamiehelle viestiä kys. firmasta..ottavat selvää asiasta..

      • min_z

        minulla myös sama juttu! ärsyttävää! ilmoittelehan mitä kuluttaja asiamies firmasta saa selville..


    • ellukka

      Mä oon tilannu tuotteet 29.5. ei o tullu, eikä s-posteihin vastata mullakaan.. ja tilaus on tosiaan kanssa maksettu..

    • JM

      Mullakin sama tilanne, hääkoristeet tilattu 3 viikkoa sitten, enkä ole saannut mitään. Nyt alkaa jo olla kiirettä! Onneksi maksoin luottokortilla, voin sit kieltäytyä maksamasta laskua ja tilata toisesta firmasta.

    • min_z

      Minä soitin eilen kuluttajaneuvojalle, ja sain neuvon, että pitää laittaa sinne viesti, missä lukee tarkka päivä millon paketti pitää olla perillä, ja jos ei ole silloin, niin kauppa perutaan ja rahat on saatava takaisin. Jos viestiin ei edelleenkään vastata, eikä pakettia tai rahoja kuulu, niin soitto uudestaan kuluttajaneuvontaan, niin laittavat sieltä asian eteenpäin. Nyt vaan sanaa eteenpäin, ettei kukaan muu enää joutuisi tuon firman huijattavaksi!

    • Täällä kans sama juttu, tilannut 20.5 ja pakettia ei oo näkynyt. Eikä sähköposteihin vastattu. Soitin myös jokin aika sitten kuluttajaneuvontaan ja kehotettiin laittamaan kirje sinne ja jos ei saa tähänkään vastausta niin tehdä poliisille rikosilmoitus. Mutta tähänkin sanoi, että ei taida poliiseja kiinnostaa tälläinen pikku juttu.

      Aiemmin olen huuto.netistä ostanut kyseiseltä firmalta ja kaikki sujui hyvin, huutamani kohteet tuli perille sovitussa ajassa.

    • _kiire_

      Verkkokaupan sivulle oli ilmestynyt teksti "Kaikille tilauksille on lähetetty uusi henk.koht. palvelu email osoite, käytäthän sitä. Jos et ole tätä uutta vielä saanut otathan yhteyttä sivuilta löytyvällä lomakkeella. kiitos!"
      Ainoa vaan, ettei mitään lomaketta löydy mistään. Ja mitään uutta mailiosoitetta ei ole lähetetty. Itse tein tilauksen jo 16.6, ja maksettu on, mutta tavaroita ei näy, ja omille sivuille kirjautuessa näkyy tilauksen kohdalla vieläkin :"tilaus odottaa käsittelyä".

      • _kiire_

        Nyt oli tullut imoitus, että tilaus toimitetaan tämän viikon aikana, ja pahoittelevat tilauksen viivästymistä. Laitoin viestin, että odotan tuotteita 16,päivään asti.


    • mango

      Täällä vielä yksi huijattu lisää, tilasin tuotteet 4.6 ja sama tilanne kuin ylläolevassa viestissä... Tuotteita ei kuulu ja sähköpostiin ei vastata.

    • ihmettelee...??

      tänään oli tullut tilaukseni postiin ja tilauksen olin tehnyt viimenen päivä toukokuuta....viestiä ehdin laittaa kuluttajaneuvojalle ja kys.firmaan useasti..en kyllä toista kertaa tilaa.mutta olen tyytyväinen että sain tilaukseni kuitenkin vaikka kestikin kauan...

    • min_z

      Itse tein kyseisestä firmasta jo rikosilmoituksen poliisin kehotuksesta, saa nähdä auttaako se asiaan vaiko ei.. Sähköpostia olen edelleen laittanut firmalle useita, mutta mitään vastausta ei mihinkään edelleenkään tule..

    • Johanna544

      Minä olen tilannut tuotteet 8.6 ja sitten lukiin täältä kommentteja että laittaa tietty päivä millon tuotteet pitää olla postissa tai haluaa rahat takaisin. Huomenna ois sitte se päivä et rahat pitäs olla takaisin tai tuote postissa. Mutta täältä kun lukee kommentteja niin ei varmaan tuotteita eikä rahoja näy, joten varmaan paras ottaa yhteyttä kuluttaneuvontaan huomenna?

    • yksi ostaja myös

      itse tilasin hääpuvu, hyvin aikaisemmin vastailivat viesteihin että toimitusviivästyy ja piti olla viime viikolla tullut mutta kun olin reisuissa niin sanoi että hyvä kuin ilmoitit ja että laittavat kun palaan ja nyt tämän viikon pari kertaa laittanut viestiä mutta ei vastausta niin rupesin itsekin vähän pelkäämään että tuleeko.

    • sama juttu

      Täällä yksi tilausta odottava lisää. Tilasin kesäkuun puolen välin tienoilla eli kuukausi kohta mennyt. Maksoiko muut tilauksen verkkomaksulla eli ton checkout.fi -palvelun kautta? Tuolla checkoutin sivuilla sanotaan mahdolliseksi ongelmatilanteeksi: "Kauppias ei vastaa yhteydenottoihin eikä tuotetta jostain syystä toimiteta. Nämä tilanteet selviävät lähes aina viimeistään silloin, kun Checkout -palvelun asiakaspalvelu on kauppiaaseen yhteydessä." (http://checkout.fi/home/henkiloeasiakkaat/ongelmatilanteissa.html)

      Onko kukaan ottanut yhteyttä tuonne?

    • yksi ostaja myös

      hei,
      laitoin juuri vinkistäsi tuonne checkoutin asiakaspalveluun sähköpostia, kun maksoin myös sieltä netiipankkini kautta.

    • yksi ostaja myös

      chekout otti yhteyttä verkkokauppaan ja pyysivät ottamaan yhteyttä minuun. Sainkin heti vastauksen, että pukuni on tullut mutta ei tilatun lainen aivan joten muokkaavat ja postittavat. Toivottavasti muutkin saavat yhteyden.

    • min_z

      Minä laitoin myös viestiä tuonne checkoutiin. Ensin soitin, mutta puhelimeen vastannut mieshenkilö vaikutti olevan ihan pihalla, eikä juuri kommentoinut mihinkään mitään. Neuvoi vain laittamaan kopion maksusta. Laitoin siis kopion, selitin koko tilanteen ja lisäksi ilmoitin, että olen perunut kaupan ja haluan rahat takaisin, koska tuotteet olen joutunut jo tilaamaan muualta, enkä niitä enää tarvitse. Saa nähdä miten käy.. Hieman epävarmalta ainakin puhelimen kautta kuulosti..

    • _kiire_

      Nyt tulivat tavarat, pitivät loppuvaiheessa yhteyttä, ja pahoittelivat kovasti viivästystä.
      Eli loppu hyvin, kaikki hyvin!

    • johanna544

      Itse olen soittanut check outtiin jonka kautta ottivat yhteyttä, ja olivat sanoneet nettikaupassa että minuun on otettu yhteyttä, mutta mitään yhteydenottoa puhelimitse taikka sähköpostitse en ole saanut. Kuluttaja asiamies otti yhteyttä kans tilauksestani ja hänelle olivat sanoneet että tilaukseni on lähetetty jo heti kun olen sen tehnyt, ja tilaustakaan ei ole näkynyt.. Sitten olivat vaan todenneet että yrittävät palauttaa rahat.. saapas nyt nähdä kuin käy.. Ensi kerralla kyllä en kyseisestä firmasta tilaa..

    • min_z

      Minulle tuli myös viesti viikko sitten, että rahat palautetaan ja tilaus perutaan, mutta eipä vain mitään rahoja ole kuulunut! Suututtaa ihan tosissaan! Checkoutiin laitoin myös uuden viestin viime viikolla, kun rahoja ei ole kuulunut eikä näkynyt, mutta eipä sieltäkään kukaan enää vastaile mihinkään.. Pistää niin vihaksi!!!

      • Neuvoo

        Peruutuksesta on 30 päivää aikaa palauttaa tuo maksu. Ja annoithan peruutuksen yhteydessä tilinumerosi, se kun tarvitaan tuossa vaiheessa yleensä vielä uudelleen.


      • Munkokemus
        Neuvoo kirjoitti:

        Peruutuksesta on 30 päivää aikaa palauttaa tuo maksu. Ja annoithan peruutuksen yhteydessä tilinumerosi, se kun tarvitaan tuossa vaiheessa yleensä vielä uudelleen.

        Mulla on tosta 30 päivästä kokemusta. Aika moni nettikauppa on maksanut takaisin just vasta kun se on ollu jo täyttymässä. Joskus soitin tosta kuluttaja suojaan ja ne sano että tuo on ihan laissa sanottu aika. Ei oo tietenkää kiva kauaa ootella jos ei oo ylimäärästä rahaa mutta noin se menee.


    • Toimitusajat?

      Lupaako nuo nopean toimituksen tavaroille tilausvahvistuksessa? katoin noitten ehdot ja ne sanoo että toimitusaika on 2-3 viikkoa tai joissakin tuoteissa jopa 4. Jos noilla mentäis, niin sitten kait pitäs vaan ootella nuo ajat. Mut en tiiä mitä teille on luvattu, se aina ratkaisee.

    • min_z

      Kaupan olen perunut sähköpostilla jo 3,5 viikkoa sitten, mitään vastausta en tosin viestiini saanut, kuten en ole saanut mihinkään muuhunkaan sähköpostiin mitä olen heille lähettänyt. Että kyllä se peruminen lasketaan siitä, milloin olen asiasta ilmoittanut, eikä siitä milloin yritys viitsii tehdä asialle jotakin. Ja itselleni ainakin luvattiin toimittaa tavarat ennen juhannusta, joten jos näin luvataan, ei voi mitenkään olettaa, että asiakas odottelee tavaroita sitten ikuisuuden.

      • min_z

        Ja tilinumeronkin olen antanut sekä yritykselle että Checkoutiin, joten ei voi siitä olla kiinni.


      • Siinähän se

        No hei, tottakai se peruutus lasketaan siitä kun sen peruutussähköpostin lähetit. Eli siitä jos ei tullut rahaa takas 30 päivässä niin vie asiaa eteenpäin.


      • Jaana
        Siinähän se kirjoitti:

        No hei, tottakai se peruutus lasketaan siitä kun sen peruutussähköpostin lähetit. Eli siitä jos ei tullut rahaa takas 30 päivässä niin vie asiaa eteenpäin.

        täällä myös yksi huijattu lisää. Tein tilauksen 1.7. eikä ole tilaamiani tuotteita tullut eikä myöskään viesteihin vastattu. Laitoin kuluttajaliittoon viestiä, samoin checkoutille, että valmistelen täällä jo rikosilmoituksen tekemistä.


      • min_z
        Jaana kirjoitti:

        täällä myös yksi huijattu lisää. Tein tilauksen 1.7. eikä ole tilaamiani tuotteita tullut eikä myöskään viesteihin vastattu. Laitoin kuluttajaliittoon viestiä, samoin checkoutille, että valmistelen täällä jo rikosilmoituksen tekemistä.

        Suosittelen tekemään tuon rikosilmoituksen, muista vaatia tekijälle rangaistusta, muuten juttua ei oteta tutkintaan.


    • min_z

      30 päivää tuli ja meni, rahoja sen sijaan ei.. Yritys ei edelleenkään vastaa mihinkään ja kaiken kukkuraksi myöskään Checkout ei saa enää mitään yhteyttä yritykseen. Kuluttajaneuvonnasta kerrottiin, että ei voi muuta tehdä kuin ilmoittaa poliisille, minkä olen siis jo tehnyt aikapäiviä sitten. Nyt sitten toivon, että poliisi saa huijarin kiikkiin ja minä rahani korvausten kera takaisin! Älkää nyt hyvät ihmiset tilatko tuolta enää mitään!

    • muuu86

      Minäkin tilasin sieltä topin ja sieltä laittoivat viestin että paita tulee tämän viikon aikana mutta eip tullut äskö postin mukana lappua että voisi paidan noutaa..

    • Risutiina

      Minä menin samaan halpaan kuin tekin.. Tilasin kengät, maksoin ja se siitä! Rahoja en saa varmasti ikinä takaisin. Kyllä niin sapettaa!!!!! Jatkossa ostan kaiken kaupasta enkä netistä.

    • sanxuu

      Mulla aivan päinvastaisia kokemuksia kuin monella. Tuotteiden saapumisessa kyllä kieltämättä kesti turhan kauan, mutta kun tilaus saapui ja päätin laittaa toisen tilaamistani topeista takas, vastailivat asiallisesti s-posteihin ja sain rahat takaisin. lähetin topin takaisin toisessa pussissa, johon oli multa jäänyt toisen firman tilauksesta napakoru; en olisi itse tajunnut sen jääneen sinne elleivät olisi ottaneet minuun yhteyttä ja sain napakorunkin takaisin. :)

    • NoOne2u

      Itse tilasin kesällä tuolta kyseisestä verkkokaupasta ja odotelin tilausta ja aitoin mailia että milloin tilaus saapuu, laittoivat takaisin että n. 3-4 viikon kuluessa (pelasivat näemmä vain lisäaikaa) ja sitte kyselin että missä tilaus viipyy edelleen että haluan rahani takaisin jos ei tilausta tule, niin eivät vastanneet mitään. Kyllä ottaa päähän tällänen ja etenkin jos kyseinen firma saa huijata muitakin ilman mitään seurauksia!! Näyttääpä olevan nettisivut edelleen pystössä! Eikö poliisi tms tee asialle mitään??

      • muu86

        Mä olen tilannut sieltä heinäkuun lopulla topin,mut enpä ole saanut sitä vieläkään enkä myöskään rahojani takasin..sähköposteihin ei vastata jne...


    • Täh?

      harmi ostin ite heiltä huuto ,netin kautta leggarit ja sain kyllä muutamassa päivässä .tästä on jo kyl aikaa ku ostin ,mut löysin tän viestikeskustelun koskien tota firmaa

    • Yksi pettynyt lisää

      Itsellänikin huono kokemus viime kesältä kun tilasin. Kesti yli kuukauden,ja heihin ei saanut yhteyttä, vasta kun uhkasin tehdä rikosilmoituksen. Ikinä en tuolta osta mitään, olin todella pettynyt tuotteisiinkin, huonolaatusia olivat :(

    • Juliell

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe