kalat/kalastus

suvi

Hei!
Olen nähnyt kaksi kertaa kalastamisesta unta lähiaikoina. Yhdessä unessa minulla oli kalastusfirma jonkun vanhan miehen kanssa. Mies ei kuitenkaan itse tehnyt mitään firman eteen ja jouduin itse laittamaan verkkoja ja ongin ja virveloin ihan paniikissa kun en tiennyt kalastamisesta mitään enkä osannut kalastaa. Kaksi ankeriasta sain saaliiksi, sain niistä sähköiskun.
Toisessa kalaunessa minulla oli verkot vedessä ja menin katsomaan olisiko kalaa tullut. Verkkoon oli jäänyt kiinni aivan valtava kala jonka arjo näkyi vedessä. Lähdin karkuun ja vedessä näkyi toinenkin iso kala. Sitten vedestä nousi mursu joka lähti jahtaamaan minua pitkin jyrkkää kalliota. Vastaan tuli puu, johon kiipesin ajatellen ettei mursut osaa kiivetä, mutta niin se vaan tuli perässä, jolloin heräsin. Tässä viimeisessä unessa oli jotenkin jossain vaiheessa mukana ex- poikaystäväni.

3

2500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuri tulkitsija

Se mursu unessasi oli ilmeisesti ex-poikaystäväsi joka oli kasvattanut 70-luvullakin erittäin muodissa olevat mursuviikset... Kalat unessasi taas kuvastavat kiinnostustasi samaan sukupuoleen vai miten selität viehätyksesi sillin hajuun?

• Esa

Vesi saattaisi edustaa tunteittesi virtaa, tunne-elämääsi ja tiedostamatonta. Ekassa unessa vanha mies, jonka kanssa omistit kalastusfirman saattaisi olla ex-poikaystäväsi, firma, johon olitte omistautuneet, tarkoittaisi teidän suhdettanne. Et ole varmaan paljon seurustellut, koska kalastus ei näyttänyt sujuvan, tai et osannut käsitellä tai ymmärtänyt miestäsi, mutta halusit silti tosissasi, että suhteestanne tulisi jotain. Olit hiukan hukassa tunteittesi kanssa, ja halusit ex-poikaystäväsi auttavan sinua niiden käsittelyssä, kalastaa kanssasi, mutta häntäpä ei tainnut sellainen paljon kiinnostaa, siksi teillä ei oikein onnistanut. Unikirjassa sanotaan, että ankeriaan näkeminen tarkoittaa, että sinulla on ongelma sitoutumisen kanssa, toisessa sanotaan, että se edustaa - yllätys, yllätys - seksuaalisia haluja, ja useamman ankeriaan näkeminen symboloi kaipausta seksuaaliseen orgasmiin. Voidaan kait sanoa, että ankerias tarkoittaa tässä jonkinlaista täyttymystä ihmissuhteissa. Koska sait ankeriaista sähköiskun, et sitä täyttymystä, henkistä ja/tai fyysistä, tästä suhteesta saanut.

Toisessa unessa kalat verkossa tarkoittaisi joitain vahvoja tunteita, joita olet havainnut itsessä, ja koska ne pelottivat, tunteet on negatiivisia. Jos poikaystävästä eroaminen on tapahtunut hiljakkoin, sinulla saattaa olla joitain käsittelemättä jääneita vihan, turhautumisen ym. tunteita jäljellä suhteestanne. Mursu voisi edustaa jotain maskuliinista, juuri niiden viiksien takia, muutenkin vähän niljakkaan oloinen otus. Koska juokset otusta karkuun, et haluaisi vielä kohdata ja käsitellä näitä tunteita.

• money

Kalastusunet tarkoittavat rahaa sen joko menettää tai saa jostain vaikka perintönä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      257
      8960
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      311
      6227
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1340
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1291
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1101
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      78
      949
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      857
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      768
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      310
      680
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      676
    Aihe