Hei!
Olen nähnyt kaksi kertaa kalastamisesta unta lähiaikoina. Yhdessä unessa minulla oli kalastusfirma jonkun vanhan miehen kanssa. Mies ei kuitenkaan itse tehnyt mitään firman eteen ja jouduin itse laittamaan verkkoja ja ongin ja virveloin ihan paniikissa kun en tiennyt kalastamisesta mitään enkä osannut kalastaa. Kaksi ankeriasta sain saaliiksi, sain niistä sähköiskun.
Toisessa kalaunessa minulla oli verkot vedessä ja menin katsomaan olisiko kalaa tullut. Verkkoon oli jäänyt kiinni aivan valtava kala jonka arjo näkyi vedessä. Lähdin karkuun ja vedessä näkyi toinenkin iso kala. Sitten vedestä nousi mursu joka lähti jahtaamaan minua pitkin jyrkkää kalliota. Vastaan tuli puu, johon kiipesin ajatellen ettei mursut osaa kiivetä, mutta niin se vaan tuli perässä, jolloin heräsin. Tässä viimeisessä unessa oli jotenkin jossain vaiheessa mukana ex- poikaystäväni.
kalat/kalastus
3
2411
Vastaukset
- Suuri tulkitsija
Se mursu unessasi oli ilmeisesti ex-poikaystäväsi joka oli kasvattanut 70-luvullakin erittäin muodissa olevat mursuviikset... Kalat unessasi taas kuvastavat kiinnostustasi samaan sukupuoleen vai miten selität viehätyksesi sillin hajuun?
- Esa
Vesi saattaisi edustaa tunteittesi virtaa, tunne-elämääsi ja tiedostamatonta. Ekassa unessa vanha mies, jonka kanssa omistit kalastusfirman saattaisi olla ex-poikaystäväsi, firma, johon olitte omistautuneet, tarkoittaisi teidän suhdettanne. Et ole varmaan paljon seurustellut, koska kalastus ei näyttänyt sujuvan, tai et osannut käsitellä tai ymmärtänyt miestäsi, mutta halusit silti tosissasi, että suhteestanne tulisi jotain. Olit hiukan hukassa tunteittesi kanssa, ja halusit ex-poikaystäväsi auttavan sinua niiden käsittelyssä, kalastaa kanssasi, mutta häntäpä ei tainnut sellainen paljon kiinnostaa, siksi teillä ei oikein onnistanut. Unikirjassa sanotaan, että ankeriaan näkeminen tarkoittaa, että sinulla on ongelma sitoutumisen kanssa, toisessa sanotaan, että se edustaa - yllätys, yllätys - seksuaalisia haluja, ja useamman ankeriaan näkeminen symboloi kaipausta seksuaaliseen orgasmiin. Voidaan kait sanoa, että ankerias tarkoittaa tässä jonkinlaista täyttymystä ihmissuhteissa. Koska sait ankeriaista sähköiskun, et sitä täyttymystä, henkistä ja/tai fyysistä, tästä suhteesta saanut.
Toisessa unessa kalat verkossa tarkoittaisi joitain vahvoja tunteita, joita olet havainnut itsessä, ja koska ne pelottivat, tunteet on negatiivisia. Jos poikaystävästä eroaminen on tapahtunut hiljakkoin, sinulla saattaa olla joitain käsittelemättä jääneita vihan, turhautumisen ym. tunteita jäljellä suhteestanne. Mursu voisi edustaa jotain maskuliinista, juuri niiden viiksien takia, muutenkin vähän niljakkaan oloinen otus. Koska juokset otusta karkuun, et haluaisi vielä kohdata ja käsitellä näitä tunteita. - money
Kalastusunet tarkoittavat rahaa sen joko menettää tai saa jostain vaikka perintönä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915