eli totaa miten vois ehkästä sitä ettei sheivauksen jälkee tulis nii paljo punasii näppylöitä iholle -.- , tää on nii rasittavaa. Onko jotai rasvaa mitä laitetaa shveivauksen jälkee tai jotai..?
lukekaa plz & vastatkaa ( Sheivauksesta)
7
122
Vastaukset
- uliuliuliuliuliuliu
ja varsinki alapäähän.. eli vinkkejä kiitooos ! ;p
- vinkkkkkki
kokeile oliivi öljyy, sitä käytetää hieronnaski
- vinkkkki
ja muista ettet vetele väärii suuntii
- jokuvain
mul on toi ihan sama juttu ja se johtuu et mun ihos on kuivanäppylöit eli mun iho on kuiva. kannattaa vaik 2h enne ku sheivaa nii rasvaa se paikka mitä nut ikin on sheivaamaskaa:D
- uliuliuliuliuliuliu
ookkeookke ! ;p thäänks vinkeistä, tulee tarpeesee Ü.
- nyppimällä
nypi pinseteillä. iso homma mut maksaa kyllä ittensä takas, kun ei tartte ku muutaman päivän välein nyppästä pari karvaa irti. eikä tuu näppyjä!!
- Jennawaa
Kaupasta kannattaa käydä ostamasssa sheivausvaahtoa tai -geeliä. Niillä saa kauniin lopputuloksen ILMAN näppyjä ja punoitusta. Yksi konsti on se, että levität suihkugeeliä ihollesi ja ajelet sen kanssa; luistaa hyvin! :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663333Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.271512- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.63817Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51666