Pokkari näillä ominaisuuksilla haussa

Satunnainen fotailij

-AA patterit
- ei zoomia
- pieni ja halpa

Olen kyllästynyt siihen että kolmen vuoden ikäiseen kameraan joutuu ostamaan sikakalliin akun entisen simahdettua. Patterit ovat käytännöllisempiä.

Luulenpa että näillä spekseillä ei uutta kameraa löydy vaan pitää katsella käytettyjä.

5

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolli?

Kamerana akkuja saa n. kympillä, joten en ymmärrä mikä siinä on sikakalista. Lisäksi mihin he akut simahtavat. Minulla ei yksikään kameran Li.-Ion akku ole simahtanut. Käytännössä kaikissa kameroissa on jonkinlainen zoom.Olisiko 40 euroa riittävän edullinen:

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=730493&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&compartmentId=20160&categoryId=20670

Jos tarviste vielä optisen etsimen:

http://www.jimms.fi/tuote/5031B013

Tuo on toki muutenkin parempi.

• akuista asiaa

Katsoppa ebaysta niitä akkuja. Olen itse ostanut kolmeen eri kameraan em. paikasta tarvikeakkuja ja hintaa on kertynyt 4-7 euroa kappaleelta toimituskuluineen. Hyvin ovat toimineet jo reilun vuoden aktiivikäytössä.

• mania33.com

www.mania33.com on suomalainen hyvä akkukauppa. Edulliset hinnat, nopea toimitus ja pienet postikulut. Eikä tarvi saikata PayPalin kanssa.

• akuista asiaa

No edulliset ja edulliset...

Esim. EOS 600D:hen sopiva Canon LP-E8:

Mania33.com: 10,85 € toimitus 1,9 €

Ebay: 4,3 € toimitus 0 €.

Hinta noin kolminkertainen.

• Hmm. Ostat kotimaasta saat kuluttajan suojan, tuote tulee parissa päivässä ja maksu käy kätevästi tilisiirrolla tai alat sähläämään paypalin kanssa, odotat viikkoja ja tuote tulee ties keneltä ja ongelmatilanteissa olet oman onneksi kanssa ja säästät muutaman euron. Ei ole kovin vaikea päätös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4487
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1243
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      85
      921
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      856
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      852
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe