Tein lääkkeellisen raskauden keskeytyksen. Tämän jälkeisinä päivinä minulla on ollut kauheat krampit vatsassa. Kävin lääkärissä, joka ultralla katsoi, että keskeytys on onnistunut. Keskeytyksestä on nyt n.viikko ja silti vatsaani kramppaa.Onko jollain ollut samanlaisia ongelmia ja mikä on ollut syynä, entä hoito? Syön kipulääkettä, joka auttaa, mutta ei kai tämäkään normaalia ole??
kipuja keskeytyksen jälkeen
20
8627
Vastaukset
- Tuskin hätää
Eikös tuo kuitenkin ihan normaalia ole? Harvalla abortti täysin kivuton on, joillakin kivut kestävät useita viikkoja. Eli sinuna olisin ihan huoletta, eiköhän se siitä ohi mene
- Eräs vaan
Mulla oli sama juttu kun tein maaliskuun alussa lääkkeellisen keskeytyksen. Varsinaiset supistukset alkoivat uudestaan pari päivää itse keskeytyksen jälkeen, supisteli niin että ainoastaan kovien särkylääkkeiden avulla sain nukuttua. Kävin myös ultrassa, jossa selvisi että sikiö ja muu raskausroina oli 98% poissa, mutta jotain pieniä jäämiä oli, joista lääkäri sanoi supistelujen johtuvan: kohtu pyrkii itse lopuistakin eroon. Kyllä nekin supistelut 4-5 päivän jälkeen loppuivat. Silloin tällöin lorahti aina lusikallinen verta pöksyihin supistelujen aikana, mutta kun supistelut loppuivat niin tiesin kohdunkin olevan tyhjä.
Jaksuja, kyllä se siitä :))- Hyhhyh..
ei se kohtu niistä mitenkään "itse" eroon pyri minkä ois pitäny olla siellä vielä monta kuukautta... vaan luonnottomien myrkkyjen repimänä.
- Saanen kysyä
Hyhhyh.. kirjoitti:
ei se kohtu niistä mitenkään "itse" eroon pyri minkä ois pitäny olla siellä vielä monta kuukautta... vaan luonnottomien myrkkyjen repimänä.
Jännää... Miksi sitten keskenmenossa kohtu pyrkii itse eroon alkiosta? Miksi se itse hylkää alkion?
- Täysin eri asia
Saanen kysyä kirjoitti:
Jännää... Miksi sitten keskenmenossa kohtu pyrkii itse eroon alkiosta? Miksi se itse hylkää alkion?
Keskenmeno on luonnollinen tapahtuma ja johtuu yleensä lapsen elinkelvottomuudesta.
- Saanen kysyä
Täysin eri asia kirjoitti:
Keskenmeno on luonnollinen tapahtuma ja johtuu yleensä lapsen elinkelvottomuudesta.
Ja mistä johtuu abortti? Yleensä naisen kyvyttömyydestä elättää lapsi. Huudatte adoptiosta, ei se niin helppo juttu ole. Vai oletko itse kokenut sen? Oliko helppo antaa lapsi tosta noin vain pois? Lakatkaa jo vihdoin näkemästä abortti niin mustavalkoisena asiana.
- Lakkaa itse!
Saanen kysyä kirjoitti:
Ja mistä johtuu abortti? Yleensä naisen kyvyttömyydestä elättää lapsi. Huudatte adoptiosta, ei se niin helppo juttu ole. Vai oletko itse kokenut sen? Oliko helppo antaa lapsi tosta noin vain pois? Lakatkaa jo vihdoin näkemästä abortti niin mustavalkoisena asiana.
Kun se adoptio nyt oikeesti ON se vaihtoehto!!!
Ja tässä maassa muutenkin kellä tahansa on mahdollisuus elättää lapsi.
Lakkaa nyt vihdoin synkistelemästä tosiasioita. - Saanen kysyä?
Lakkaa itse! kirjoitti:
Lakkaa nyt vihdoin synkistelemästä tosiasioita.Aborttikin ON vaihtoehto, vaikkette sitä tahdo uskoa. Ja kun se lapsi ei tosiaan ole mikään halpa elätettävä: vaatteet maksaa maltaita ja niitä joutuu vielä uusimaan koko ajan, tavarat maksaa, niistäkin lapsi kasvaa ulos. Ja muut kaikennäköiset kulut, lapsi vie useita tuhansia, joten tuilla ei eletä. Eikö oikeasti esim. jollekin nuorelle ja köyhälle opiskelijalle abortti ole parempi vaihtoehto ja hankkii ne lapset sitten, kun talous kunnossa? Tai no, mikä minä tätä olen sinulta kysymään, sillä jokainen varmasti tietää itse parhaiten, mihin kykenee ja jaksaa.
- Huomaa että
Saanen kysyä? kirjoitti:
Aborttikin ON vaihtoehto, vaikkette sitä tahdo uskoa. Ja kun se lapsi ei tosiaan ole mikään halpa elätettävä: vaatteet maksaa maltaita ja niitä joutuu vielä uusimaan koko ajan, tavarat maksaa, niistäkin lapsi kasvaa ulos. Ja muut kaikennäköiset kulut, lapsi vie useita tuhansia, joten tuilla ei eletä. Eikö oikeasti esim. jollekin nuorelle ja köyhälle opiskelijalle abortti ole parempi vaihtoehto ja hankkii ne lapset sitten, kun talous kunnossa? Tai no, mikä minä tätä olen sinulta kysymään, sillä jokainen varmasti tietää itse parhaiten, mihin kykenee ja jaksaa.
sulla ei oo oikeesti mitään kokemusta lapsiperheen elämästä.. :D MIHIN ihmeeseen lapsi vie TUHANSIA?? Kuukaudessako vai missä ajassa?? Salli mun :DDDDDDDDDDDD No onhan ne lapsilisätkin 17 vuodessa... niin, tuhansia :))
"jollekin nuorelle ja köyhälle opiskelijalle abortti ole parempi vaihtoehto ja hankkii ne lapset sitten, kun talous kunnossa?"
Kuinka sitten on mahdollista että monet voi hankkia niitä jo opiskellessakin?
Onko väkivaltanen kuolema lapsen kannalta "parasta"? Niinpä... ja kuka sen muutenkaan takaa että niitä lapsia tulee kun tilauksesta sitten kun kaikki muuten ois kunnossa...?? - hätärynkyti rynks
Lakkaa itse! kirjoitti:
Lakkaa nyt vihdoin synkistelemästä tosiasioita.Ei lopeteta tietenkään niin kauan kun se OIKEESTI ois vaihtoehto.. jos eräät ei vaan ois niin pirun omanapasia, läpeensä hemmoteltuja mukavuudenhalusia paskiaisia ;)) ja käyhän nyt kiiruusti rynkyttään taas sitä HYSHYS-hätänappulaa :D
- Selma ja Hulda
Kyllähän se abortinkin jälkeen viikkoja saattaa kestää, yleensä ihan kaikki operaatiot ihmiselle aiheuttaa niitä jälkikipuja enemmän ja vähemmän. Eli käytä vain kipulääkettä reilusti, ettei tule niistä krampeista muita lihasjännityksiä jotka sitten vaatii jotain toimenpiteitä. Eli monesti toimenpiteen jälkeen jännittää niitä ympäröiviä kudoksia ja lihaksi niin että vaikkei itse operaatio niitä kaikkia kipuja aiheuta niin sitten se varomisen aiheuttama lihasjännitys sitten.
- Anonyymi
abortti is very fine
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832