ETSITÄÄN AUTON TAKALASIN RIKKOJAA VALKEAKOSKENTIELLÄ

sampppa.-.-

ETSITÄÄN HERRASMIESTÄ, joka rikkoi autoni takalasin valkeakoskentien levähdysalueella la-su 16.-17.6. välisenä yönä.

Tahdon palkita sinut ystävieni kanssa 'ruhtinaallisesti' autoni ilmastoimisesta kesähelteellä.

Ilmoittaudutko minulle numeroon 046-9011507, niin sovitaan palkkiosta.

Myös ko. henkilön löytämiseen johtavista vihjeistä luvassa reilu korvaus!!!

10

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun nasta lensi....

Minkälainen palkkio on ystäviesi kanssa? Ihan alkaa tekeen mieli jo.........
      Tiädätkö mitä sanoi homot kun sai pesäpallomailan käteen? Kenen sisävuoro ekaksi?

• ihku meillekin

Hello! laita meille koskilaisille omat sivut tänne niin luulempa et toikin rikkoja löytyy. Siks ne sivut onkin niin kivat.

• ccccccccccccccccccc

Eiköhän nyt puhuta kuitenkin Lempäälässä Valkeakoskentien varrella moottoritien kupeessa olevasta liityntäpysäköintialueesta? Etsitty herrasmies voi siis olla lähtöisin yhtä hyvin Lempäälästä, Valkeakoskelta kuin mistä tahansa muualtakin.

On kyllä sen verran syrjäinen paikka, että itse en sinne autoani yöksi jättäisikään.

• Naiset armeijaan
        ccccccccccccccccccc kirjoitti:

Eiköhän nyt puhuta kuitenkin Lempäälässä Valkeakoskentien varrella moottoritien kupeessa olevasta liityntäpysäköintialueesta? Etsitty herrasmies voi siis olla lähtöisin yhtä hyvin Lempäälästä, Valkeakoskelta kuin mistä tahansa muualtakin.

On kyllä sen verran syrjäinen paikka, että itse en sinne autoani yöksi jättäisikään.

mistä tiedetään hakea herrasmiestä eikä rouvanaista? Ei saa syyllistää kaikkia miehiä pahantekijöiksi.

• poikiikomopo

taitaa mopopoikii olla

• Hiertää ja kiertää

Ei ole mopopoikii, etsii herrasmiestä! Herrasmies ei aja mopolla......
        Oisko tuo lasi mennyt hajusta hajalle? Ajattelin kysyä kun kyseessä koskilaisen amisbilan........

• dasfdasf
        Hiertää ja kiertää kirjoitti:

Ei ole mopopoikii, etsii herrasmiestä! Herrasmies ei aja mopolla......
        Oisko tuo lasi mennyt hajusta hajalle? Ajattelin kysyä kun kyseessä koskilaisen amisbilan........

Mistä hajusta? Jos viittaat siihen paskanhajuun, niin sellutehdashan on lopetettu liki 10 vuotta sitten.

• ajanaina ohi
        dasfdasf kirjoitti:

Mistä hajusta? Jos viittaat siihen paskanhajuun, niin sellutehdashan on lopetettu liki 10 vuotta sitten.

Valkeakoskella haisee kaikki. Ei pelkästään kaupunki. Niin makaa kuin petaa.

• EX sellupää

Ja rikkikaasut on jättänyt jälkensä useampaan sukupolveen,kuten venäjällä jätti tsernobilkin.

• Akaa on paratiisi

Muista, että johtuvat Säteristä eikä Tervasaaresta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      100
      6274
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      504
      4415
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2983
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      130
      1197
    5. 43
      1111
    6. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      824
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      103
      823
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      48
      821
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      751
    10. Oletko antanut kaivatullesi jonkin lahjan?

Jos olet, niin minkä? Ja minkä vuoksi?
      Ikävä
      43
      748
    Aihe