taas? ;)
Koska me nähään
28
355
Vastaukset
- n>m
huomenna?
- paha oot
paha setä :(
- _minde_
"pakosti" tavataan vasta joskus heinäkuun puolen välin jälkeen, mutta jos haluat tavata aiemmin, siitä voidaan puhelimitse sopia ;)
- heti ku
palaat. pidetään paluujuhla ja kutsutaan kaikki kyläläiset
- 22222222222222222222
me tuskin näemme enää koskaan. jos et sitten sattumalta kävele vastaan ja epähuomiossa unohda vaihtaa toiselle puolelle tietä. muistatko muuten sen, kun kerran näin sut tässä ihan mun kodin lähellä? sä vaan käänsit selän pois. ja miksi? tuntu silloin niin pahalta. mutta mitä sekään sua kiinnostaa? ei mitään! ryvi itsesäälissä tai missä ikinä haluatkaan. ei kiinnosta enää. täyttä paskaa.
- tullaan varmaankin
näkemään heinäkuussa,ne olkoot samalla hyvästit sulle.tietenkin salaa sulta,ettei mieles pahottuisi siitä,että emme näe enää.
- bbbbyyy
hyvin sä oot pakoillut näkemistä tähänkin asti
- nähdään:)
viim. ke:) oletan
huomenna tekisi mieli nähdä.. en taida kehdata.. liian läpinäkyvää;)- törmäilyihin
Nähdään vaan jo huomennakin, jooko? ;)
- nähdään:)
törmäilyihin kirjoitti:
Nähdään vaan jo huomennakin, jooko? ;)
otatko mut kyytiin;)
- vink vink
kandeis varmaan vähän avittaa sitä kohtaloa jollain tapaa?
- jollekulle
Mulla on sellainen kuva että haluat vain leikkiä ja se ei ole todellakaan reilua sä et oikeasti edes halua nähdä sillä jos haluaisit tekisit sille asialle jotakin etkä täällä sitä kyselisi tai muuta sellaista.
Äääh....on surullinen olo ja huomenna on taas silmät ja pää ihan kipeät itkemisestä. - jokin kukin mikin
sama aika sama paikka..
- kuitenkin on pakko
HUOMISEKSI oli sovittu tapaaminen- En ehkä kykene sinua nyt kohtaamaan face to face----Tunteet liian pinnassa.... Nolaisin vain itseni...-
- sopii :))
se olisi simppeliä, joskin sateinen viikko tiedossa.
- no mulle käy
vaix heti, täsä nyt oikeen mitään tekemistä ole, kunhan näpytän aikani kulux, eli tuu sä tänne, ni näpitellä sua vaihteex..on mulle kyl ikäväkin jo ehtinyt tulla
- six mix töx
leiki sä vielä nukeilla ,,vaix aikax kulux
- ei mul oo ku
pari nallee ja allu
- 393900
Kuinkahan moni täällä on sopimassa näkemisestä :-)
Tunnisteet .. edes pienet sellaiset .. tiputtaisivat vastaajien määrää.
Minä näin kaipaamani Naisen edellisen kerran torstaina ja nyt on ihan kamala ikävä.- nähdään:)
mä näin to kaipaamani miehen:)
- ap
se oon varmaan minä ;)
- 393900
nähdään:) kirjoitti:
mä näin to kaipaamani miehen:)
ai niin. Unohdin että to oli viimeinen "normaali" työ- ja koulupäivä ennen Juhannusta. Taitaa olla aika monella se edellinen tapaamiskerta.
Hänen etunimensä toiseksi viimeinen kirjain on "s". - nähdään:)
393900 kirjoitti:
ai niin. Unohdin että to oli viimeinen "normaali" työ- ja koulupäivä ennen Juhannusta. Taitaa olla aika monella se edellinen tapaamiskerta.
Hänen etunimensä toiseksi viimeinen kirjain on "s".minun ei ole.
- oiurwoeui
heti kun haluat, murusein! ;)
- silti lähelläni
Oikeesti viikkoja, mutta kun silmäni suljen, näen sinut siinä vieressäni... :)
Mielikuvissani voin sinua siinä koskettaa.... - lähden kiertueelle
tapaat mut Saksassa Inter-City-hotellissa Nurnberginissä.
- ex,saku
heh heh , ihan uusi kaupunki...
- vanha
kaupunki. Lähellä on hyvä italialaisravintola, jossa voidaan käydä syömässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595990Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242641No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165- 212129
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61659Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83125281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811095