vaipat housuun ja menoks

vaippapökä

Rakastan vaippoja yli kaiken! Aamulla asettelen anustapin pepaan ja vaipan laitan housuun. Aamukahvin jälkeen lorottelen vaippaan ja menen sängylle makaamaan. Kun noin tunti on kulunut otan vaipan pois ja asettelen boxereihin muutaman virtsankarkailu suojan, joihin työpäivän aikana lirauttelen aika paljonkin. Kotiin päästyäni laitan ison vaipan päälle ja farkut jalkaan ja menen ulos pihakeinuun istumaan. Vaippa on hieman näkyvillä, joka saa minut häpeämään tilannetta tosi kovasti, ja nautin siitä tottakai. Yleensä pihalla pissaan vaippaan. Menen sisälle ja jatkan vaipassa oloani. Joskus myös yritän pidätellä pisua mahdollisimman pitkään, esimerkiksi 8 tuntia. Jos kastelen itseni, seuraa siitä rangaistus, esimerkiksi nurkassa seisominen tunnin ajan tai muuta vastaavaa. Rakastan tätä! Nyt kun vielä löytyisi elämänkumppani... ;)

6

1503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suppo Taalasmaa

Mee hoitoon!

• vaippapylly

Olen ollut kiinnostunut vaipoista pienestä saakka. En tiedä mistä tämä on peräisin, mutta olen huomannanut, että aina kun esim. näen vaippamainoksen tv:ssä alan hermoilla. Sama juttu, kun kuljen kaupassa vaippahyllyn ohi. Olen yrittänyt pitkään lopettaa, mutta se halu vaippoihin tulee kummittelemaan takaisin. Olen käynyt myös puhumassa seksiterapeutille ja hän vain sanoi, että minun kannattaa toimia varovasti tämän asian kanssa. Olen ostanut aikuisten vaippoja ja kokeillut niitä, että jos ne auttaisivat ja ovathan ne jotenkin auttaneet tyydyttämään halujani. Eniten minua vaivaa se, että tämä fetissi on osa minua ja pelkään sen haittaavan mahdollisia seurustelusuhteitani. En usko, että naiset haluaisivat aikuisen miehen pukeutuvan vaippaan, tehdä tarpeensa niihin ja sitten pyytää toista vaihtamaan puhdas vaippa, mutta minä pitäisin siitä. Itse pidän vain vaippaan pissaamisesta ja olen myös kokeillut kakkaamista, mutta se haju ja se siivo ei ole mun juttu. Joten miten minun pitäisi jatkaa tämän jutun kanssa tulevaisuudessa? m20v

• Hylkiö

Kirjoitan sinulle omakohtaisten kokemusteni perusteella.
        MUlla on ollut tää sama fetissi ja tarve pitää vaippoja jo kymmeniä vuosia.
        Mua se on myös häirinnyt ja terapeutti jonka luona kävin samasta syystä kokiessani syyllisyyttä tästä pervo fiiliksesta ei valitettavasti osannut sanoa mulle mitään.
        Kerroin fetissistäni silloiselle naisystävälleni, mutta uskon että ei olisi kannattanut.
        Kaipa ihmisillä on pahempiakin tarpeita kuin nauttia vaippaan kusemisesta, mutta tää on asia mistä mielestäni ei kannata hirveän yleisesti puhua.
        Jos löytäisi samanhenkisen naisen,niin tää asia ei tuntuisi niin pahalta, mutta pelkään pahoin että näin ei tule käymään.Kaikesta suvaitsevaisuudesta huolimatta jopa tällä palstalla vierailevat muut pervot pitää vaippailijoita pimeinä...

• poika12345

Mistähän se johtuu että aina välillä näitä vaippajuttuja tulee tällekkin palstalle. Vaippa ihmiselle on olemassa oma saitti jossa voi milein määrin irroitella. Ehkä jokainen joskus joutuu käyttämään vaippoja, siis meinaa lapsena ja sitten taas vanahna...

• Kuravaippa

Minä käytän vaippoja vähän eri tavalla. Juuri äsken kävin pyöräilemässä kovalla sateella. Laitoin päälleni kunnon olkainkurahousut, sadetakin ja jalkaan uudet isot Kontio-kumisaappaat. Aivan alimmaiseksi verkkarien alle laitoin Tena pants-vaipat. Pyörän satula pitää olla mahdollisimman korkealla että polkiessa joutuu oikein kunnolla hinkkaamaan haarojaan pyörän satulaan. Sateessa polkiessa on hyvä ihailla kiiltävän märkiä kuravaatteita ja antaa vaikka pissan tulla vaippaan. Tällä kertaa onnistuin vääntämään jopa pienet kakat polkiessa. Nyt vain vaihdetaan kuivat ja katsotaan kauanko tuota sadetta riittää. Voi olla että vielä tulee toisen kuravaate/vaippalenkin aika.

• doctor shit

Helpompi on paskoa pytylle. Aika vaivalloiselta kuulostaa tuo sun tyylis. Liikuntahan kyllä tunnetusti notkistaa torttua, mutta suosittelen sulle risiiniöljyä. Ei tarvi sateessa pyörällä polkea ja yrittää äkistää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe