MIstähän löytäisi helpoiten erikoismittaisi kaapin ovia keittiöön? Kaappien rungot ovat hyvässä kunnossa, mutta mitat eivät vastaa stantardeja. Valmiina ei voi tilata ja se näyttääkin olevan ongelma...
Erikoismittaiset kaapin ovet
6
934
Vastaukset
- eistandardia
Puusepänliike saattaa osata auttaa, tai sitten suoraan ovitehtaaseen yhteys ja kysyä tarjous. Mellano ja Kustavin puu kummatkin tekevät oikeasti mittatilausovia jos niin halutaan. Hinnat on tietty about 2xstandardiovien hinta. Ja turha taitaa olla millekään keittöfirmalle puhua...ainakin kun itse etsin ihan oikeaa mittatilauskeittiötä stardardia korkeammilla alakaapeilla (sokkeli kuiteskin siedettävä), niin kukaan keittiöfirmoista ei kiinnostunut, vaan pieni puusepänliike toimitti koko keittiön Kustavin puun mittatilausovilla.
- Eikähän tänään......
kaikki kalustevalmistajat myy ovia ja runkojakin mittatilauksesta.
Ei ehkä kaikkia malleja,mutta maalattuna ja kalvopinnoitettuna ainakin.
Meillä toimittajana oli isohko toimija.Toki ensin olis myynyt koko keittiön.
Eikähän jokainen euro oteta mitä on tarjolla - Tukusta
Itse olen teettänyt Keittiötarviketukussa. Ei kohtuuton lisämaksu ja aika nopea toimitus.
- baltest
Pyydä tarjous myös
www.baltestfurniture.ee
mallikappalet
www.sisustuspood.ee
[email protected] - 1h+k
Ylijäämävarasto hämeenlinnassa ja on muuten hyvä,ostettiin koko keittiö sieltä ja ei mielestäni ollut kallis.
- .................
Uusavuttomuutta? Puusepänliike? Heille on aivan sama onko ovi 718x596 vai 692x542.5 mm. Isoilla toimijoilla erikoismitat "sotkevat" tuotantoa ja siksi hintakin usein kova. Tai sitten teettävät alihankintana ja ottavat välistä. Ja toimitusaika on usein pitkä. Tulee yleensä halvemmaksi teettää pienellä toimijalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752