Olit aidosti onnelinen tai edes hymyilit, etkä vain tyydytääkseni ympärillä olevia.
Täytyy itseni kohdalla sanoa, että pitää ihan aidosti miettiä koska viimeksi olen ollut edes heken onnelinen luulisin ,että koin ohi menevää onne sairaudestani huolimatta joskus 1999 tai ehkäpä jopa 2010.
Mut sellasta yli tunnin kestävää onnelisuutta en muista kokeneeni hetkeen.
Eli koska sinä olit?
Koska viimeksi
2
55
Vastaukset
- Keissa
Jos onnena kokee että ei ole paha olla, niin taidan olla onnellinen suurimman osan aikaan. Onnentunne on kyllä hyvin henkilökohtainen ja vaikeasti mitattavissa.
- Kesätanssija
Minä ainakin olin onnellinen juhannusaattona, kun siskoni kanssa poljimme pyörillä läheiselle tanssipaikalle (olemme jo keski-ikäisiä) aivan kuten nuorinakin, pieni jännityksentunne vatsanpohjassa. Ilma oli kuin morsian ja kaikki olivat hyvällä tuulella. Oli mukavaa istua terassille ja siemailla kylmää olutta!
Elämästä pitää nauttia eikä surra kohtaloaan!
Lienee kai parasta myös mainita, että olen sairastanut vakavaa masennusta jo yli 10 v. joten tiedän kyllä mitä sekin on. Mutta tällä hetkellä kai on lääkitys kunnossa kun ei ole ollut vakavia mielialan laskuja vähään aikaan (Lamictal 250 mg)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750