Vaikuttiko muiden äitien synnytys muistiin? Vai voiko kyseessä olla joku muu juttu, mikä siihen muistiin vaikutti.
Olen 19v, 7kk lapsen äiti ja oon ollu synnytyksestä asti todella huonomuistinen. Lapsi kasvaa ja kehittyy aivan "normaalisti" ryömii jo ja kohta kai konttaa. Nukkuu yönsä ihan suht hyvin 1-3 heräämisellä klo 20-6/8, syötän yöllä ja herätään yhdessä aamulla.
Synnytyksessä sain ilokaasua ja epiduraalin, se käynnistettiin rv 41 5 ja seuraavana yönä (eli 41 6) sitä sitten synnytettiin.
Paino on heitellyt todella paljon, ja koko ajan tuntuisi että olisin uudelleen raskaana. Maha on kipeä, menkkoja ei vielä ole tullut (käytän cerazetteja) ja mieliala on aivan maassa, osittain mahakivun takia. Neuvolassa oireita on vähätelty suureen ääneen. Imetän lastani vielä ja hän saa soseita.
Mistä tämmönen muistin menetys voi johtua? Ennen mulla oli tosi hyvä muisti, nyt ei muista edes kuinka monta kertaa olen yöllä noussut ylös.
Muistinmenetyksiä?
4
189
Vastaukset
- äitimonen
Minulla ei ole tuollaista ollut kuin raskauksien aikana.
Oletko väsynyt? - Äitivm93
taidan olla, eikai tässä muusta olekaan kyse. Suvussa on paljon kilpirauhasvaivoja. Kaipa ne mullekin pukkaa suonikohjujen ohessa.
- äitimonen
Jos nyt toivon mukaan ei suonikohjuja tulisi :)
Mutta tuo muistinmenetys väsyneenä on ihan normaalia.
Koitahan saada lapselle jossain vaiheessa vaikka pariksi tunniksi lapsenvahtia niin saat nukkua :)
- Zhihhuh
Minulle itselleni puhkesi kilpirauhasen liikatoiminta kun söin cerazetteja :O Oli siis pienoinen sukurasite mutta se laukesi kun olin niitä jonkun aikaa syönyt. Minulla oli oireina oksentelu, ruokahaluttomuus, väsymys ja hengästyminen ja juuri nuo muistin menetykset. Yhtenä aamuna jätin ottamatta ja oireet katosivat kuin tuhkana tuuleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647