Minulla on ollut jo kahden vuoden ajan ajoittain sellaista että alavatsassa tuntuu tosi kalvava tunne, ei kipua mutta sellaista todella ärsyttävää koko ajan läsnä olevaa tunnetta. Vähän sellainen tunne että pitäisi mennä pissalle mutta kuitenkin erotan sen suht hyvin oikeasta hädästä. En kuitenkaan aina, vaan joskus menen vessaan ja sitten sieltä tulee pari pahaista tippaa. Ja tuntuu että vessassa käynnin jälkeen tuo tuntuu enemmän.
Lääkärissä olen käynyt kolme kertaa, saanut aina antibiootit virtsatientulehdukseen ja thats it. Olen ne syönyt mutta ei ole ollut apua, tuntuu että vaiva aina rauhoittuu itsekseen ja sitten se tulee uudelleen. Ja ikinä ei ole testeissä näkynyt tulehdusta mutta silti se voi kuulemma olla.
Olisiko vinkkejä, mikä vialla, miten saada lekurit ehkä tutkimaan tätä paremmin? Huolestuttaa että siellä on joku kasvain vaikka lääkäri tästä kyllä rauhoittelikin että eiköhän se ole vain tulehdus.
pakottava kalvava tunne
ärsyttävää...
0
247
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052370Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4391347- 821149
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2351044Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65706- 43699
- 46654
- 33647
- 88607
- 43601