Mulla on aivan käsittämätön aineenvaihdunta. Kuntoilen, mutta en mitenkään tosissani. Silti kroppa on kuin Fitnessin harrastajalla, kaikki lihat ihan pinnassa. Olen 182cm pitkä ja painan nippa nappa 70kg.
Normaalisti ulostan 2krt päivässä, n. tunti ruokailun jälkeen ja aika isoja massoja.
Nyt juhannuksena söin 4 päivää putkeen grilliruokaa, yht. päivässä n. 8 makkaraa ja pari leikettä. Maha turposi ja tuli ummetus pariksi päiväksi. Vatsalihakset peittyivät pallomahan alle.
Tänä aamuna ulostin pöntön tukkoon, mittasin painon pudonneen ulostamisen seurauksena 72 kilosta tasan 70 kiloon (2kg!) ja vatsassa sixpack taas kiiltää entiseen malliin.
Onko tämä normaalia, vai jokin imeytymishäiriö? Uloste on kyllä ihan normaalia ja kiinteää, hyvinkin täyttä tavaraa.
Mitä pitäisi syödä, jos meinaisin kerätä massaa ja kasvattaa lihasta?
Luonnoton aineenvaihdunta?
MKJ833
2
69
Vastaukset
- lolleromallaro
liha sulaa suolistossa kaksi päivää
- pöh!
lolleromallaro se puhuu puuta heinää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944