Haluaisin jonkun kestävän ja tehokkaan snipun tai konekiväärin tai rynkyn?
Laittakaa linkkejä
Mikä ase kannattaa ostaa? Budjetti 230e
13
169
Vastaukset
Joku kalashin AK sarjalainen, hinta-laatu suhde todellakin kohdillaan uusi 9.6v tikkuakku, kun bunjettiin mahtuu
http://www.milgear.fi/kauppa/advanced_search_result.php?keywords=kalash ak&x=0&y=0- joku poika
Täs:http://www.milgear.fi/kauppa/urban-sniper-well-mb06-musta-p-1585.html ja sit tää :http://www.milgear.fi/kauppa/cyma-glock-g18c-cm030-p-538.html Ostaa nää
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_140701.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KA_AG_82.html siinä sniput
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGR-16P-RS-BB.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C_16P_CAR_COM.html pari rynkkyy
Siinä on hyviä aseita tohon hinta haarukkaan- ProSofterEekk€rii98
Aattelin tota pro airsoftin super x9 nii onks hyvä ? Jasit semmonen g&g m4 hiekka
- superx9paska
EEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!! SUPER X9ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!
- trollajahoods1
miks ei x9sii
- ProSofterEekk€rii98
Mikä näist? http://www.proairsoft.com/acatalog/info_UA_315_.html
http://www.milgear.fi/kauppa/aks74n-metallinen-kalash-rk03-puuosilla-p-1291.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C_16P_CAR_D_COM.html
http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=88&category_id=94
http://www.airsoftnet.fi/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=843&category_id=94- Kokemusta aseesta#
Osta airsoftnetistä well warrior mb-05d upgraded tarkka ja tehokas kiikari ja bipodi tulee mukaan!
- Älä osta paskaa pussissa
Super X9 On paska. Ylihintainen, ei toimi & kestä, varusteet laaduttomia.
Osta se kalassi
Minä uskon että kannattaa ostaa tuo AKS74N, metallinen (Kalash RK03) puuosilla jos haluaa ampua kauenpaa ja tarkemmin ja taas jos haluat ampua kovaa sarjaa ja aijot myöhemmin virittää tai etsiä varaosia suosittelen G&G CM16 Carbine Combo High Speed, hiekka. Ja jos sinä aijot jonkinlaisen tarkkuuskiväärin ostaa osta mieluusti jokin vähintään m150 jousen tasolla oleva koska muuten snipun ostossa ei ole mitään järkeä. ja tuon super x 9:sin voit unohtaa se hajoaa käsiin ensimmäisellä käyttö kerrala.
- Caramba!
illoinari95 on oikeessa että x9 on paska ja että alle m150 tasosessa jousessa ei oo mitään järkee snipussa...
- ProSofterEekk€kkerii
Käväsin tänää kipaseen sen aks:ssän milgearista ja kyl on aiva best gun ever
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405