mistä tiedän että mies on oikeasti kiinnostunut?

epäileväinen nainen

Minä olen nimittäin yhtäkkiä hurahtaen ihastunut palavasti aivan huomaamatta erääseen mieheen.

Olemme kummatkin sitä mieltä,että meillä on mahtavaa seksiä.Hän on sanonut minulle pitäväni minusta,ja minä hänestä.

Silti mua pelottaa että mies ei ole mun kanssa tosissaan.Meillä on myös aika paljon ikäeroa.

14

1888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sillälailla se

      Mä taas olen ihastunut erääseen n. 15v nuorempaan naiseen. Ei olla sekstattu - no eipä paljon muutakaan itseasiassa, mutta se ei olekaan päällimmäisenä mielessä koska olen so in laav;)

      • .fi

        Mä taas olen ihastunut erääseen n. 10v vanhempaan mieheen. Ja maanantai-illan ratoksi tässä pohdiskelin, että mahtaakohan tunne laimentua kun talvi ja kylmyys taas koittavat. Sillä jotenkin kesän lämpö ja valo ja kuuma rantahiekka ja uv-säteiden kutkutus iholla ja kyseisen miehen kropan ja äänen muistelu tekee olon niin kovin.... kröhm, puutteiseksi. Että päällimmäisenä mielessä on se mikä sulla ei.


    • kypsää...

      otaksun, tälle joka lätkässä n. 15 vuotta nuorempaan naiseen. Saanko kysellä mikä Hänestä tekee, et joudut oleen so in laav...? 15 vuotta toisaalta piiitkä aika..ni ettei olla vaan sen yhen perässä..täytyy päässäki olla ytyä..

      • jee,

        Mies puhuu noin, wau, no...onko mimmis mikä ko et oo heti kimpussa..ootko kertonu rakastumisestas tai tehny jotain mimmis eteen?


    • Mijau!

      HAHAHHA busted J.K... ;D t. N.L

    • kesäkuun ihme

      tätä se elämä on...mutta mitä te kaikki tulette tänne itkemään? ottakaa asioista selvää ja puhukaa niiden teidän ukkojen ja akkojen kanssa!

    • CheersYouAndMe

      Onneksi olkoon!
      Ihastuminen on hieno fiilis... kunhan sen vaan tuntee ja on molemmin puolista.

      Mä usein ihmettelen näitä kysymyksiä. Mitä jos pikku hiljaa ja ihan livenä katsotte, että mitä teidän jutusta tulee?

      Nää täälläset asiat vievät oman aikansa ja kärsivällisyyttä pitää löytyä.

    • särkynyt sydän

      Mulla oli joku aika sitten aika samanlainen tilanne.Loppujenlopuksi se ikäero oli vähän liikaa,eikä se sitten pidemmän päälle onnistunut.Ikä on vaan numero,mutta on se kyllä muutakin.Kun kaksi eri ikäistä ihmistä kohtaa,he ovat aivan erillaisissa elämäntilanteissa ja kun rupeaa yhteistä tulevaisuutta rakentamaan niin se ei välttämättä olekkaan ihan niin helppoa.Toki on niitäkin tapauksia,joille ikä ei ole ollut este.Minä en sellainen tapaus ollut.En toki kadu mitään,vietin ihanat 4-vuotta tämän miehen kanssa,mutta eihän siinä loppujenlopuksi käteen jäänyt muuta kuin särkynyt sydän.Mieti tarkkaan mihin ryhdyt!

    • 90poöl

      Voi honey, ei täällä kukaan osaa sitä sinulle sanoa...
      Mites olis, että uskoisit sen miehen sanoja?

      Ei näissä asioissa voi mitään "vakuutusta" ottaa, joka sulkee pois epäonnistumiset, mutta mitään et saa, jollet uskalla! Nauti elämästä ja anna mennä!

    • sinuntuulia

      Voi hyvät immeiset..se seksi ei ole tärkein juttu! Kaikkein tärkeintä on se että ollaan samalla aaltopituudella ja nautitaan toisen läsnäolosta...ja viihdytään toisen seurassa..seksi tulee viimeisenä..tunnelataus on kaikista tärkeintä ja se että on toisen kanssa vaan niin taivaallisen hyvä olla..tuntee että on just se mitä etsiikin toisesta,sielunkumppani...

      • ewr56tygh

        Mutta sepäs on se seksin "paholainen", joka erottaa parisuhteen muista suhteista.
        Se ei todellakaan ole pääasia, mutta hyvin oleellinen tekijä. Tunnelataus liittyy mielestäni juuri parisuhteen fyysiseen puoleen, ilman sitä seksi on vain "ihan ok". Kun fyysinen ja henkinen kemia ovat kohdillaan, seksi on paljon enemmän kuin "ihan ok".
        No, ihmiset arvostavat eri asioita... Itselle tuo kuvailemasi tilanne kuulostaa siltä kuin kaksi ihmistä makailisivat kesäisellä niityllä sinitaivaan alla pilviä tähyillen. Siinä ollaan ja köllötellään ja mukavaa on - mutta hei, antaako sellainen tarpeeksi pidemmän päälle..?

        Onnekseni olen tavannut miehen, jonka kanssa on ihana "köllötellä sinitaivaan alla" - mutta vähintään yhtä ihanaa fyysiset rakkauden osoitukset :)


    • Kitzel

      >>Silti mua pelottaa että mies ei ole mun kanssa tosissaan.

      Paljolti kyse on siitä mitä kaikkea muuta teette yhdessä kuin vain seksiä.

      Ja aika paljon ikäeroa on suhteellinen juttu, - tärkeämpää on henkinen ikäero kuin fyysinen. Samanikäisilläkin saattaa olla tässä henkisessä iässä paljonkin vaihtelua.

    • Eipä sitä

      kukaan tiedäkään, välttämättä mies itsekään.
      Aina se on venäläistä rulettia.

    • Trollmann

      TROLLOLLOLLLOLLLOLLOL

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe