Tämä palsta on tarkoitettu YKSINÄISILLE. Yksinäisyyden todellisessa merkityksessä. Ja yksinäisyys todellisessa merkityksessää on, yksinäisyyden pyhällä kolminaisuudella:
-1. Ei ole lainkaan kavereita tai ystäviä.
-2. Ei ole parisuhteessa.
-3. Ei ole perhettä / sukulaisia.
KAIKKI MUUT KETJUT, kirjoitetaan TOISILLE PALSTOILLE. Jos yksikään ylläolevista kriteereistä täyttyy, löytyy uusille ketjuille palstat muualta, toisin sanoen tänne ei ole kirjoittamista. Sen vuoksi ylläpitokin poistaa ylimääräisiä ketjuja.
Tänne kirjoittaa kaikenmaailman massateini liplattelijat ja seniorit kuinka: "Minä olen yksinäinen kun minä olen parisuhteessani tällaisessa tilanteessa että.." tai "Minä olen todella yksinäinen, toki minä seurustelen, on lapsia, minulla on jokunen kymmenen kaveria, kissa, koira ja todella suuri perhe, mutta.."
Tämä on YKSINÄISYYS palsta sen TODELLISESSA merkityksessä, eli YKSINÄISYYDESSÄ.
Yksinäisyys palsta.
8
100
Vastaukset
- Vai niin.
Okei, herra Yksinäisyys.
- Yksinäisyys palsta.
Mistäs päätellen olen herra? Eikä teidän tarvitse teititellä minua.
- nauruaa
"Tänne kirjoittaa kaikenmaailman massateini liplattelijat ja seniorit"
Tuolta usein vaikuttaa :DD - röllihän se
Huono provo. No eiköhän tämäkin ketju kohta poisteta ylläpidon toimesta, kuten kaikki muutkin tänne kuulumattomat.
- Yksinäisyys palsta.
Te olette huono provo. Osoita kohta joka on "provo". Sinä olet heikko. Teidän äitinne on provo.
- minä olla
huono yksinainen, mulla ei muuta ystavaa kuin tämä palsta, josta minä tullu riippuvaiseksi. Suomi24 on hyvä ystavani.
- minä
menna minnekään, mina asua täällä ja tämä olla minu kotini. Suomi24 olla minun ystäva ja kotini. Mikä olla Marakatti? Onko se huva vai paha, jos olla huva, minä otan sen, jos olla paha, lisaa siihen vähä suola.
- Yksinäisyys palsta.
"Sinä"
Osoitatko nuo viestisi tarkasti jollekkin henkilölle. Meinaan ei kuullosta kovin fiksulta jos on ketjut viestejä täynnä ja yksi sanoo "sinä".
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760