ja kosketuksia.
Ikävä sun hymyä
17
645
Vastaukset
- no ei muuta
kuin hyppäät ajokkis selkään ja ajat tänne, niin panen parastani.
- Mutta?
Miksi?
- tiedät kyllä
siksi ;)
- mitä luuseri
kyselet, etkö selvää suomea ymmärrä. Sillä on ikävä kusetusta ja suuhygieniaa ja kakkostasi..
- Mutta?
tiedät kyllä kirjoitti:
siksi ;)
Siksi, ei ole syy.
- olen ihastunut
siksi kun mä oon ilmeisesti tullut hulluksi ;D
- Yks mies.
Juhannusaamu puiston penkillä?
- tuu tänne
jooko
- ei pysty
tulisin kun tietäs vielä että minne ;D
- okkeliskokkelis
tykkäät sitte ikävöidä?
- en varppina tykkää
en!
- ei pystylle
no tähän ehkä apaut kilsan päähän
- mullakin on niin
paljon posliinia, ettei perkele kaappeihin mahdu
- ikävä.
Mulla on myös ikävä, vaikken ole sua nähny nyt yli kahteen viikkoon niin hymysi pysyy mielessäni elävänä... ja kosketuksesi ajatteleminenkin saa itselleni hymyn huulille :)
- ja nainen olen
me nähtiin viime torstaina vai olikohan se jo perjantai ;)
- minäkin oon
nainen, ja samoina paivinä, tai öinä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770